PaiNKillaH Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Heisann Jeg har en SMC7004ABR router, sliter som fa*n med FXP og FTP servere Aktive mode / Passive mode , uansett hva jeg enn prøver på av innstillinger så blir jeg disconnecta og må reboote søppel routern. I configen har jeg: NAT -> Virtual Server -> port 21 på TCP også har jeg: NAT -> Special Applications -> port 21 på TCP som trigger port og 1000 - 1005 som Public Port TCP hva #¤/#¤&/#¤/¤#/ kan være feil ? Nå er jeg dritt lei denne routern ass.. *savner min gamle SMC7004BR router, aldri noe tull med den, den tålte bare ikke lyn og torden * Så , har dere noen forslag ? Og kom gjerne med tips om en ny router, som også støtter IPV6 , for det gjør ikke SMC7004ABR routern. Om dere kommer med nytt router forslag , så betaler jeg max 1000kr for en ny en. IKKE tråløst og IKKE SMC * HATER DEN SØPPLA * Lenke til kommentar
zuco Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har den sammen routeren, men jeg har aldri stillt inn noen innstillinger. Kobler fint opp på ftp. Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har den sammen routeren, men jeg har aldri stillt inn noen innstillinger.Kobler fint opp på ftp. så fint for deg da. men var ikke det jeg spurte om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå