HKS Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hva er en "synkroniseringsasjon" ? En "wannabe-norsklærer" på forumet Du vet ikke hva en synkroniseringsstasjon er? Gjør et søk på nettet du... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 ang bt så må du bruke programmet som ligger på cdn og lage en bluetooth seriell port mellom telefon og pc. Da vil det funke Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Alt på\med telefonen min er genialt nå, bortsett fra batteriet. FÅr til overføringer mellom pc\telefon og telefon\pc. Alt fungerer. Men batteriet er tragisk. Må få gjort noe med det. Dessuten er ikke synkroniseringsstasjon og synkroniseringsasjon det samme Endret 12. september 2004 av Gakkken Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Uff. skulle ha oppdatert telefonen min jeg også.. har bare aldri blitt så at jeg har gjort d Lenke til kommentar
steinsa Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei..Har nå fått min etterlengtede K700i, og jeg har noen spørsmål her til de som har litt peiling på den mobilen; 1. Er det mulig å skru av kameralyden når du tar bilder? Synes dette er en veldig irriterende lyd? Hvis ja, hvordan? 2. Jeg har sjekket firmwaren på telefonen min, og den er: R2E011.... Har på følelsen av at den er litt gammel, fordi at det allerede har begynt å bli littegranne dårligere batteri. Så... hvordan får jeg oppgradert firmwaren min? Jeg har kjøpt telefonen hos komplett, og har egentlig veldig liten lyst til å sende inn mobilen... Er det mulig å gjøre dette selv, eller hos min nermeste forrhandler, til en vettug pris? Takk på forrhånd. Jeg har kjøpt en K700i i Bangkok, og lurer på om noen vet hvordan jeg skal få lagt til norsk språk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå