Gå til innhold

Noen K700i spørsmål...

Gakkken

Anbefalte innlegg

Hei..

Har nå fått min etterlengtede K700i, og jeg har noen spørsmål her til de som har litt peiling på den mobilen;

1. Er det mulig å skru av kameralyden når du tar bilder? Synes dette er en veldig irriterende lyd? Hvis ja, hvordan?

2. Jeg har sjekket firmwaren på telefonen min, og den er: R2E011.... Har på følelsen av at den er litt gammel, fordi at det allerede har begynt å bli littegranne dårligere batteri.

Så... hvordan får jeg oppgradert firmwaren min? Jeg har kjøpt telefonen hos komplett, og har egentlig veldig liten lyst til å sende inn mobilen... Er det mulig å gjøre dette selv, eller hos min nermeste forrhandler, til en vettug pris?

Takk på forrhånd. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et annet spørsmål.. Jeg har et Billionton USB bluetooth adapter til pcen... Det fungerer helt greit å overføre alle slags filer fra pc'en til K700'en.. Men ikke omvendt.. når jeg prøver å sende noe fra mobilen til pc'en så søker den etter en enhet, og etter ei lita stund piper det og jeg får beskjeden "ingen enhet funnet"... :\ Hva er feil? Noen som veit. Liksom litt av vitsen at jeg kjøpte bluetooth adapteret var jo at jeg kunne overføre bilder fra telefonen til pc'en..

Lenke til kommentar

Det med 120% batterilevetid høres utrolig deilig ut! Elsker mobilen min forløpig, men batteriet søkks...

Ingen som vet når SE kommer med Selfupgraden til K700i, evnt. hvor jeg kan følge med på når det kommer ( Mest sannsynelig på www.sonyericsson.com et sted...! :p ) Og hva jeg trenger for å oppgradere FW'en.. har bluetooth adapter.

Lenke til kommentar
Ingen som vet når SE kommer med Selfupgraden til K700i, evnt. hvor jeg kan følge med på når det kommer ( Mest sannsynelig på www.sonyericsson.com et sted...! :p ) Og hva jeg trenger for å oppgradere FW'en.. har bluetooth adapter.

Du trenger en synkroniseringsasjon for å gjøre det... (Noe ala den som følger med P900) DSS-20 eller DSS-25...

Oppdateringstjenesten fungerte faktisk noen uker, før SE tok den ned igjen. Siste jeg har hørt er at den er rett rundt hjørnet...

Oppdatering med Bluetooth og IR er forresten 100% utelukket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...