bOMS Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg gleder meg stadig vekk når jeg ser det er en ny post her. Du imponerer meg med håndtverket ditt Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Niiiiiiice! De knappene ble bare knall! Men jeg syntes nesten den var tøffere uten den viftegrillen... Takker. Knappene er jo ikke ferdige enda da. Hvilken viftegrill er det du mener. Det er ikke montert noen viftegrill på fronten. Hvis det er nettingen du tenker på, så er den kun til rammen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Niiiiiiice! De knappene ble bare knall! Men jeg syntes nesten den var tøffere uten den viftegrillen... Takker. Knappene er jo ikke ferdige enda da. Hvilken viftegrill er det du mener. Det er ikke montert noen viftegrill på fronten. Hvis det er nettingen du tenker på, så er den kun til rammen. * doh * Optisk synsbedrag fordi bildene var mørkere. Trodde du hadde limt på biltema høyttaler-grill foran vifta i front, og derfor fått åpningen foran til å virke større. My bad. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 :w00t den var faktisk drit bra, lekker ramme Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ah.. super duper nice Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) hva med å legge neonrør bak nettingene rundt ramma?, tror det hadde blitt kult keep up the good work Endret 6. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hva med å legge neonrør bak nettingene rundt ramma?, tror det hadde blitt kult keep up the good work hm.. vil ikke lyset da synes igjennom der?.. synlig lys (untatt LEDs) blir ikke så stilig Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 *Bookmarke tråden*. Imponerende kabinett. Greier ikke å vente på å få se resultatet . Eneste jeg har noe å si på, er LGD logoen i front. Jeg greide ikke å se annet en LCD før jeg leste tidligere i tråden at det skulle være LGD. Så du burde prøve å fremheve den G'en litt. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 helt utrolig. kort sagt. ikke mer og si. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ææææsj! den avataren var grell sorry måtte bare få det ut Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Klar til montering nå! Her er alle delene jeg har lagd bortsett fra bryterpanelet. Hvis dere ser godt etter kan dere se at hjørne brakettene er blitt modifisert litt. Måtte frese opp hulla litt for å få alt til å passe skikkelig. Prøvemonterte litt i går kveld og så at noen av hulla ikke traff perfekt. Skal montere på søndag nå. Mangler noen småting enda, slik som harddisk feste og floppy feste. Mangler også side og topp platene, men kassen skal i bruk nå. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Så rått! Blir genialt detta Lenke til kommentar
pæren Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 WOW! Her er det bare å bøye seg i støvet! Noe av det bedre jeg har sett her på forumet! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 nice, men hvorfor ikke pusse? liker blanke ting jeg Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Nok en gang; Ser knall ut. For all del ikke poler. Digger kombinasjonen av børstet alu og sort (som du sikkert visste fra før) Stå på. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ikke poler... du har det alerede helt der oppe så hvorfor gjøre noe som kan senke kvaliteten? dette er seriøst noe av det råeste jeg har sett (på høyde med orac3 synes nå jeg... forløpig.. hvis dette ikke blir enda bedre da ^^) Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 det der var sinsykt bra!!! gler meg til den er ferdig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå