LeGranDuc Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Har fått kjøpt meg netting, leds og brytere i dag. Kjøpte 12" høyttaler netting hos biltema. skal lage en liten vinkel brakett å feste bryterene på. Skal dreie meg noen aluminiums knapper og lime på de røde knappene. Skal si ledsa ble skarpe når jeg plugga dem i. Lyste mer en en liten lommelykt jeg har som bruker 3 leds. Kansje ikke så rart da, de er opgitt til 3.5 volt. De får 5 volt. Skal få klippet opp nettingen og limt den på plass i løpet av uka som kommer. Håper på montering til neste helg. Bofur Tenkte litt på det, men bare på noen av delene. Får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sikker på at de led'sene vil holde så lenge da? Er det ikke bedre å kjøpe noen skikkelig kraftige på Elfa ell. om du skal ha dem lyssterke? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Update Har pusset rammen og begynt med liming av netting nå. Netting i press. Bruker vanlig superlim fra Claes. Resultatet. Resten av delene er til liming nå. Fragletrollet Får se hvor lenge de holder, ryker de kjøper jeg noen med riktig volt. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tror dette blir sinnsykt kult. Gleder meg til å se hele rammen. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ah... dette blir super nice gleder meg til resten... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 UpdateHar pusset rammen og begynt med liming av netting nå. Netting i press. Bruker vanlig superlim fra Claes. Resultatet. Resten av delene er til liming nå. Fragletrollet Får se hvor lenge de holder, ryker de kjøper jeg noen med riktig volt. hva var det for noe`? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Illvit Ikke helt sikker på hva du mener, men det er iallefall den ene kortsiden som er til liming. Dette er en del av rammen på kassen, nettingen kommer fra biltema. "Vekta" er en ambolt jeg lagde på skolen for noen år siden. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vannvittig stilig kabinett du bygger! Fikk lyst å gå maskinfag til nesteår etter jeg så det.. Det er også bra at du er flittig til å skrive updates, så det blir mer spennende å følge med. Stå på! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 IllvitIkke helt sikker på hva du mener, men det er iallefall den ene kortsiden som er til liming. Dette er en del av rammen på kassen, nettingen kommer fra biltema. "Vekta" er en ambolt jeg lagde på skolen for noen år siden. jeg mente: hva skal det brukes til`? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 IllvitIkke helt sikker på hva du mener, men det er iallefall den ene kortsiden som er til liming. Dette er en del av rammen på kassen, nettingen kommer fra biltema. "Vekta" er en ambolt jeg lagde på skolen for noen år siden. jeg mente: hva skal det brukes til`? "dette er en del av ramma til kassa" kan det mistolkes? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) http://img.photobucket.com/albums/v372/Leg...Mod/limafts.jpg Hvis jeg ikke tar helt feil så skal de festes på slike steder? Har jeg rett? Sinnsykt bra. Endret 5. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Natrium Stemmer det. Kommer med noen bilder av "innmaten" til bryterpanelet litt senere i kveld. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Update Har fått limt i litt mer av nettingen nå. Gikk selfølgelig tom for lim, så får ta litt i morgen også. Her la jeg toppen av kassen løst inntil hverandre. Har også lodda ledninger på bryterene mine, og satt disse løst inn i holderen. Har ikke testa om cd-rom'en virker enda, men det burde ikke by på noen problemer. Loddingene så fine ut. Skal også kjøpe flytende elektroteip til loddingene på bryterene. Lenke til kommentar
torsk Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Du imponerer stort! Men hva er knappene til? Av/på, reset og cd-rom? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Torsk Stemmer det ja. Skal som sagt dreie noen fine aluminiums knapper som vil synest fra fremsiden. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Update Nesten ferdig med fronten nå, mangler bare å få dreid bryterene. Har montert alt på fronten også. Her er med blits. Uten blits. Har fått limt alle nettingene på plass og nå. Nå trenger jeg skruer til rammen. Må bare slippe til vanlig tid på jobben snart. Kassen vil i første omgang bli montert uten topp og side deksler. Dette fordi jeg har ikke skaffet de enda, og det gjenstår litt småplukk innvendig. Endret 6. oktober 2004 av LeGranDuc Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Niiiiiiice! De knappene ble bare knall! Men jeg syntes nesten den var tøffere uten den viftegrillen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå