Klekkus Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ohhh, crossfire Ser jo pent ut det der Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Dette er noe av det råeste her på forumet... jeg mener dette er den beste casemoden med worklog på diskusjon.no nå! du er ekstremt flink LGD. Hvor mye veier det? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ektremt fint kabinett Kan du ikke lage et til meg også? Neida tuller, men seriøst hadde jeg sett dette i butikken så hadde nok kjøpt det med en gang. Flott arbeid! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hi Nice Case Kan d ikke legge ut noen bilder av dørløsningen også...... Har alltid vært litt usikker på hvordan man skal gå frem for å få et fint resultat ved sidehengsling av dør.... D har jo lett for å ikke bli pent... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sånn helt alvorlig ment, Kan du ikke sende inn skissene til en produsent? Du ville helt sikkert ha tjent en formue! Men hvis du har lyst til å ha det som det eneste i verden, så skjønner jeg det veldig godt, for det er en nydelig kabinett. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ekstremt hvor pent det kabinettet der er... Du er vel ikke ferdig enda? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 pcbouldingmania Dørløsningen har vært forklart tidligere, men for å gjenta. For å åpne tar jeg bare tak i "døra" og løfter opp. Da sklir platen i sporene som er frest inn i rammen. Den ene rammedelen sitter fast i platen. danno_O Tror ikke det ville blitt noe bra kabinett og masseprodusere. Det er alt for høye produksjonskostnader på komponentene. Måtte ha blitt forenklet ganske mye da tror jeg. Kansje det kunne vært brukt en 3-kant profil med noen endestykker... Det er jo litt gøy å ha det eneste i verden og da... AnaXyd Jeg er nok så ferdig som jeg kommer til å bli tror jeg. Mangler enda det vanlige. Harddisk feste. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Kunne ikke du ha lagt ut noen "Final" bilder da? Av dør løsning osv? Lenke til kommentar
HuGo_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja ja mensan.. det skal jeg si. Dette må vel være det beste gjenomførte selv lagde kabinettet jeg har sett tror jeg. Kjempe bra ! LGD Lenke til kommentar
bushnut Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er enig i alle superlativene folk slenger rundt seg her, men å komme med en CNC fres i en modde konkuranse er vel litt i overkant. Litt som å skyte spurv med hagle... Lenke til kommentar
just_me Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 LeGranDuc er du vilig til og lage et til og selge det? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Takker for ros. Kassen er ikke til salgs, det vil bli for mye arbeid å lage nytt for å selge. Skal komme med noen nye bilder om noen dager. Kan jo se ut som det blir ny PSU på meg. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Må bare få takke de av dere som stemte på AluFortyFive i konkurransen. Siden jeg må mekke litt for å få inn den nye PSU'en tenkte jeg å lage skikkelig harddiskfeste. Her er en av 4 like braketter som skal skrus fast i bunnplata. Oppi hullet skal det være en 22mm lang silikonslange jeg har liggende. Denne stikker 10mm inn i brakettene og 10mm inn i delene som skal skrus fast i harddiskene. Her er rammen uten harddisker. Her satte jeg inn 3 harddisker. Jeg har kun 2 nå, men jeg tenker "litt" fremover. Her kan dere se de 2mm med "demping". Den nederste harddisken vil få litt mindre airflow enn de andre, men jeg tror det vil bli bra nok. Finnes det vinklede SATA plugger som kan stables? Slik som dette. edit: la til bilde av plugg Endret 12. oktober 2006 av LeGranDuc Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tadaaa! Det finnes sikkert mindre, billigere og penere, men de var det første jeg fant. Ser bra ut det feste *ønske seg utstyr* Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Tadaaa! Det finnes sikkert mindre, billigere og penere, men de var det første jeg fant. Ser bra ut det feste *ønske seg utstyr* 7061539[/snapback] Ja, jeg vet det er slike vinklede, men jeg ønsker å plugge 2 slike rett inntil hverandre hvor da selve pluggen på den ene vil være lenger. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Foreten du skal vel ikke ha pluggene til diskene på innsiden? Billigere kabler http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=270564 Endret 13. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Foreten du skal vel ikke ha pluggene til diekene på innsiden? Billigere kabler http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=270564 7061922[/snapback] Er ikke helt sikker på hva du mener (du har stavet dårlig ), men kablene vil stikke ut mot bakenden av kassen. Har til nå bare funnet 2 typer med vinklede kontakter, en som er så kort/lav som jeg vil. Og en som er litt lenger, men ikke lang nok. Ser nok ut som jeg må klare meg med standard kabler. Har og kikket etter korte SATA kabler, men den korteste jeg har funnet er 45cm. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Det jeg mente var at du kunne ha kontaktene mot fronten Endret 13. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har til nå bare funnet 2 typer med vinklede kontakter, en som er så kort/lav som jeg vil. Og en som er litt lenger, men ikke lang nok.Ser nok ut som jeg må klare meg med standard kabler. Har og kikket etter korte SATA kabler, men den korteste jeg har funnet er 45cm. 7062555[/snapback] Mitt forslag er at du kjøper den laveste du finner, vinklet, så kjøper du en vanlig som er rimelig lav også, da ser det ikke så dumt ut vil jeg tro. Da har du den vanlige øverst, og den vinklede "under". Her finner du det meste av Sata kabler, det er 2 sider der. Du må mest sannsynlig utenlands for å få fatt i så korte, men tollgrensen er jo på 200, så blir jo ikke såå dyrt når du skal ha 2 stk bare Denne er jo grei da: Klikkbar Håper det hjalp Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå