Shotherra Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har ikke ord... Helt rått Hvorfor ikke ta patent på den og begynn masseprodusering? Muligens noen webshop er interesert i å selge den? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er ikke så inponert over jobben som resten her siden jeg har tilgang og konpetanse til og gjenomføre det selv. Er mer inonert over at du faktisk har tatt deg tid til og gjenomføre det Mangler selv en del på tiltaks siden Lenke til kommentar
Mouse Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Må bare si det igjen. Dette er vakkert. Håper at du får gjort deg ferdig og gir oss noen sikkelig modell bilder, tipper den kassa ikke har noe imot å poserer Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Nå som du har et supert kabinett så mangler du vankjølinga... Tank i alu og raddis. Vannblokka kan du frese ut med perfekte spor for bra kjøling... Hadde ikke det vært no? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Når vannkjølinga kommer, så vil viften i front bli byttet ut med en vanntank. Radiator kommer på undersiden. Det blir en noe spesiell tank, men dette blir dere pent nødt å vente på. Skal du da ha en tank laget av plexi i hullet slik at det går ann å se igjenom tanken. Det kunne blitt virkelig tøft. Ettersom at du skal ha gønne leds kunne du ha grønn uvreaktiv veske i vannet slik at det lysser opp litt. Putte en lite 10cm uv katode under tanken f.eks. Personlig hadde jeg nok fåretrukket blå, men det er nå opp til deg da. Hvis du skal bytte ut vifta med vanntank kunne du jo prøvd å lage noe lignende som denne og denne/denne Råkult kabbis forresten.....keep up the good work elsker å lese slike worklogs (spesielt når kabbiset lages helt fra bunnen av) Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Nå har det dessverre gått en stund siden update og arbeid med kassen. Har rett og slett ikke tatt meg tid. Den er forsåvidt nesten ferdig, mangler bare feste til harddisk og noen smådetaljer. Håper å få gjort litt før våren kommer for fullt. Når jeg ser på alle de andre workloggene her på forumet begynner det å klø litt i fingrene igjen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) aaa.. hffeee! asssabababababaaaa! EDIT: syns også min avatar sier det meste av mine meninger i forhold til worklogen Endret 30. mars 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 UTROLIG VAKKERT!! *nesten på gråeten* Utrolig bra arbeid. Lager du en til meg og? Kan betale? Men særiøst, burde slege ideen eller noe, kan tjene big bucks på detta vettu. Men skal det kanksje ikke være noe mer grill elns foran vifta foran? Slik at ikke småbarn mister fingrene? Ellers, bare for å nevne det en gang til, utrolig vakkert!! Mvh Audun B Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Takker igjen for alt ros. Tror ikke jeg skal ha noe grill foran viften. Har ikke småbarn. Når det er sagt, så finner jeg meg selv med fingen på viften nesten daglig. Akkurat nok til å lage en liten tikkelyd. Var en som spurte meg tidligere om jeg kunne lage kun rammen til ham. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Når det er sagt, så finner jeg meg selv med fingen på viften nesten daglig. Kanskje like greit at vifta ikke ble laget i Alu. Lenke til kommentar
Hysteria Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Hvor mye veger den der? Btw, hvor mye skal du ha for kabinettet? Endret 3. november 2005 av Hysteria Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hadde du solgt det til LL og det hadde blitt masseprodusert hadde jeg klikka bestill knappen på sekundet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hadde du solgt det til LL og det hadde blitt masseprodusert hadde jeg klikka bestill knappen på sekundet 5100277[/snapback] jeg og leste netopp alle updatene og denne er hrlt RÅ! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ser ikke meningen med bumpinga, men det er en kongemod av LGD, og jeg kunne godt tenkt meg den selv Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Har ikke sjekka denne tråden på en stund nå. Etter et lenger opphold har jeg fått litt arbeidslyst igjen. Skal få lagd en brakett til den løse rammedelen og luken, slik at disse delene henger sammen. Skal også legge en fas på fremre og bakre kant av luken slik at den blir lettere of skyve inn og ut. Slik skal braketten se ut. De 4 hullene på sidene skal ha konisk forsenking. (for senkeskruer) Etter dette gjenstår det kun et bedre harddisk feste. Slik det er nå ligger den løst oppå DVD-brenneren med noe gummi under. Ellers skulle jeg ha fått tak i noe 0.5mm lexan el. for å ducte lufta fra frontvifta til skjermkortet. Har en heatpipe kjøler fra Zalman på skjermkortet, og den blir varm under spilling. Jeg har ennå ikke fått veid kassen. Har ikke vekt hjemme. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 evig nydelig design, ser for meg neslipt hvit plexi med blått lys bak i de "hullene" rundt i ramma;) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har lest gjennom hele workloggen, å må si meg meget imponert! Syykt bra det du har gjort! Likte ossen du har gjennomført dette: Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Har lest meg gjennom alle 19 sidene nå, og må si at jeg er helt rørt! Dette er noe av det peneste jeg har sett! Stå på! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Heisann, Må si meg imponert over arbeidet ditt, bra igjennom tenkt, og fine former. Men bare lurer, skal du gjøre noe med hardware og sånn ? tenkte på cd-rom osv. siden kabinettet har en slik fin design så burde det være gjort noe med inventaret også, selv om det kanskje ikke er så syneligt så vet man at det har blitt gjort noe Feks. cd.rom kan du jo pusse ned slik at det står i stil til resten av kassa. Som sagt, kassa di er mega bra laget men innsiden imponerer ikke noe særligt he he Som sagt, perfekt laget, hadde vert fett hvis man kunne gjort dette for hånd Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Har egentlig ikke tenkt noe på innsiden av kassen. Kansje det er en ide og pusse opp litt der og. Får se etter jeg har oppgradert. Da var braketten på plass. Slik ser den ut. Og montert. Fikk også frest fasen, så nå glir luka mye lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå