jingt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Nydelig Gleder meg til vannkjølinga kommer! Lenke til kommentar
Mouse Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Når vannkjølinga kommer, så vil viften i front bli byttet ut med en vanntank. Radiator kommer på undersiden. Det blir en noe spesiell tank, men dette blir dere pent nødt å vente på. Skal du da ha en tank laget av plexi i hullet slik at det går ann å se igjenom tanken. Det kunne blitt virkelig tøft. Ettersom at du skal ha gønne leds kunne du ha grønn uvreaktiv veske i vannet slik at det lysser opp litt. Putte en lite 10cm uv katode under tanken f.eks. Personlig hadde jeg nok fåretrukket blå, men det er nå opp til deg da. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 aha! de føtten blei søte hehe Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg mener fortsatt at føttene ikke passer helt på kabinettet. De bryter med resten av stilen til kabinettet. Det blir rett og slett feil da designen på mange måter "forlanger" at kabinettet bør stå rett ned på gulvet. Jeg vet at jeg sannsynligvis er alene om dette synspunktet, men feedback er jo en god ting =) Forresten, skal det være noen føtter så må det bli de der! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Selve kassen er så godt som ferdig, mangler bare en liten brakett inni. (holder rammedelen fast i sideplaten) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 rask skisse av tank og vannsystem? Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Meget fine bein, gleder meg til vannkjølinga kommer jeg også. Skal bli moro og se hvordan du løster dette med tank og blokker?? Du må jo lage dine egne blokker, dette er et krav!! Men som jeg vet, ting tar tid, ta det etter hvert. Stå på!! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Som jeg har nevnt flere ganger, det blir en stund til enda. Skal lage alt utenom radiator og pumpe selv, men ingenting blir vist eller skissert før jeg har bestemt meg for design. (har bare ideer til tanken foreløpig) Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Meget pent! prikken på I`en blir nok en ALU vifte i front. Lenke til kommentar
olaman Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ...Eller kjøpe en titan übervifte...? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Som jeg har nevnt flere ganger, det blir en stund til enda.Skal lage alt utenom radiator og pumpe selv, men ingenting blir vist eller skissert før jeg har bestemt meg for design. (har bare ideer til tanken foreløpig) Hvilket råmateriale skal du bruke til vannklokkene? Kobber eller alu? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Blir kobber blokker. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Dette blir spennede, gleder meg til å se det ferdige resultatet. OT: innlegg nummer 200 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Tok meg en time å skummelese og bare la meg imponere av bildene i tråden. En skam at det ikke får dra på TG05 å delta i en kompo. Kanskje du kan prøve å skaffe deg noen sponsorer. Eller prøve å få sulamitten serieprodusert slik at jeg kan skaffe meg et slikt Endret 31. desember 2004 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Seriøst den feteste workloggen jeg har vært borte i.. Fy så utrolig pent det ble Det var utrolig pent gjennomført, sykt bra! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg mener fortsatt at føttene ikke passer helt på kabinettet. De bryter med resten av stilen til kabinettet. Det blir rett og slett feil da designen på mange måter "forlanger" at kabinettet bør stå rett ned på gulvet. Jeg vet at jeg sannsynligvis er alene om dette synspunktet, men feedback er jo en god ting =) Forresten, skal det være noen føtter så må det bli de der! du er ikke helt alene om at føttene ikke passer,men du er kanskje alene om at det ikke burde være føtter... jeg mener at det burde ha vært føtter som tok med seg noen av disse 45 graders vinklene.. så hvis du har mulighet til å bytte, så hadde det jo vært moro om du tegnet opp sånn bare for å se hvordan det blir.. Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) sinnsykt bra kabbis og føttene ble bra... men enten er det bare jeg eller ble det aldri lagt ut bilde av AluFourtyFive i nøkkelringformat eller ble det bare lagt på is uansett så gleder jeg meg til neste update... Endret 9. januar 2005 av AztroM Lenke til kommentar
torgros Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er bare å bøye seg i støvet.... Go for bit-tech......... Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 sinnsykt bra kabbis og føttene ble bra... men enten er det bare jeg eller ble det aldri lagt ut bilde av AluFourtyFive i nøkkelringformat eller ble det bare lagt på is uansett så gleder jeg meg til neste update... Det ble lagt på is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå