LeGranDuc Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Noen flere bilder. Her viser topplata sånn som den er nå. Det som gjenstår hvis vi ser bort ifra topplata er: -Feste til harddisk -Feste/hengsle til å åpne kassen med -Avskjerming av toppen (slik at psu kun får luft utenifra) -Litt mer pussing av frontplaten -Skal montere noen grønne lys (antagelig ikke katoder) *Edit* -Lage føtter Dante2no Jeg må tenke litt på hub i mini kassen, har egentlig ikke behov for hub per dags dato. Eneste jeg trenger usb til lett tilgjengelig er minnepinnen min. Endret 26. oktober 2004 av LeGranDuc Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 LeGranDuc: hva syntes du om forslaget mitt om usb-hub i "minikassa"??? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 seriøst.. har ikke ord.. fy f''n så nice!! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Lian-Li gå og SKAM DEG!!! :!: Dette er jo nydelig. Jeg trodde det komt til å bli sinnsykt fint men det ble jo MYE bedre enn jeg håpet på! Nice høyttalere forresten, samme som meg Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hmm.. hvorfor ikke monterer enten noen katoder eller neonwire bak gitteret på undersiden slik at det vil lyse grønt rundt selve toweret. tror det hadde blitt ganske stilig.. ( selv om du ikke helt er sikker på om du vil ha katoder ) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Dette ble jo veldig bra. Gleder meg til å se miniatyrtoweret. Btw. Nice telefon du har . Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har tenkt og ha noen grønne lys som synest igjennom nettingen. Det er en led på hovedkortet som jeg ser når lyset der hvor jeg har pc'en er av. Skal klippe platen til toppen nå, bilde kommer om en times tid. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Oki, gleder meg til bildene, men hva skal være i den lille boksen din nå da? er litt uten siden det er så mange forsalg Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Skal klippe platen til toppen nå, bilde kommer om en times tid. hvor skal hard disken sitte? den skal vel ikke ligge på gulvet? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ett bra prosjekt med ett utrolig flott resultat. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Kjapp liten update. Som dere kan se så passer ikke den løse ramme delen lenger. Dette vil bli fikset om kort tid. Jeg må frese av noen millimeter på innsiden av den slik at den går klar platen. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg har tenkt og ha noen grønne lys som synest igjennom nettingen.Det er en led på hovedkortet som jeg ser når lyset der hvor jeg har pc'en er av. Skal klippe platen til toppen nå, bilde kommer om en times tid. Fysj! Kan du ikke la et nydelig kabinett være nydelig og ikke gjøre det om til et omreisende juletre av et tivoli. Vindu og lys er en uting og burde vært forbudt! (Puh, måtte bare få det ut ) Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det der blir vel den peneste kassa jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 nice.... stå på dette blir drit bra..... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg har tenkt og ha noen grønne lys som synest igjennom nettingen.Det er en led på hovedkortet som jeg ser når lyset der hvor jeg har pc'en er av. Skal klippe platen til toppen nå, bilde kommer om en times tid. Fysj! Kan du ikke la et nydelig kabinett være nydelig og ikke gjøre det om til et omreisende juletre av et tivoli. Vindu og lys er en uting og burde vært forbudt! (Puh, måtte bare få det ut ) hva er det du sier mann???? lys er uting?? hva faen?? lys er en viktig del av casemodding og casemodding er en viktig del av livet som datanørd EDIT: glemte å si at det ble jævli bra Endret 27. oktober 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 dette er et SERIØST stilrent og nydelig kabinett!! VELDIG bra lagd Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg har tenkt og ha noen grønne lys som synest igjennom nettingen.Det er en led på hovedkortet som jeg ser når lyset der hvor jeg har pc'en er av. Skal klippe platen til toppen nå, bilde kommer om en times tid. Fysj! Kan du ikke la et nydelig kabinett være nydelig og ikke gjøre det om til et omreisende juletre av et tivoli. Vindu og lys er en uting og burde vært forbudt! (Puh, måtte bare få det ut ) Ta det helt med ro, belysning vil bli gjort minimalistisk (er det et ord?). Blir mest sannsynlig gjort med grønne leds i en eller annen form for reflektor. Edit: Har lagt merke til at psu blir forholdsvis varm nå som jeg har fått plater. Hva kan skje om den blir for varm? Det er en 400watt Fourton/Source uten viftestyring. 26db papst på 5v Endret 27. oktober 2004 av LeGranDuc Lenke til kommentar
alexern Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 fortsatt ytterst imponert;) hvis det blir for varmt kan psu'en brenne seg. (ta fyr, nesten) og jeg tror ikke det er så fett for komponentene dine... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 og jeg tror ikke det er så fett for komponentene dine... eller gromkassa di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå