norpheus Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Det må jeg si LGD, veldig stili prosjekt! For å si det rett ut så sitter jeg å silker nå Skulle ønske jeg hadde dine kreative skills! Har seg sånn at jeg jobber deltid på Lillaas Finmekaniske, og fattern jobber fulltid der, så jeg har ganske så fri tilgang på en del maskiner der. Kanskje jeg skal sette i gang med et prosjekt en gang jeg også. Du har ihvertfall gitt meg masse inspirasjon LGD! Keep up the good work! Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Må bare si noe som er sakt før- FY f@en det er det fineste kabinette jeg noen gang har sett.. Du er en syyk syyk man!! Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nydelig! Nesten som om jeg hadde gjort det sjøl Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Fyttigrisen, danker ut alt av Lian Li sine kabinetter (og det sier det meste) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Fyttigrisen, danker ut alt av Lian Li sine kabinetter (og det sier det meste) eh... nei, det sier ikke mye, for ingen lian li kabbiser er noe rå før de er modda. Mrn det du kan gjøre er å bøye deg i støvet og kysse støvlene hans Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jo, Lian Li kabinetter er best før de blir modda. men men: *bøyer seg i støvet og kysser støvlene til LeGranDuc* Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Istedet for å bruke en usb-forlenger kabel, så kan du heller utvide mini kabbisen litt og bygge inn en usb-hub. Bakdelen vil bli at om du kjøper en hub med egen strømforsyning(anbefales), så blir det ekstra kabel, men det gjør vel ingenting?? Fordelen er jo at du slipper å knote bak maskinen for å koble til diverse utstyr. Jeg har bare tastatur tilkoblet bakpå maskinen, resten er tilkoblet hub'en. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) hvordan kan jeg ha oversett denne loggen før!!! har lest igjennom hele nå! og jeg bare sitter drømmer.... er utolig imponert over dine cnc skills og finishen du får på sakene!! gleder meg til å se den ferdig!!! btw, kunne du ikke ha gjemt hard disken oppe i toppen under topp plata? da ville du jo fått bort masse ledninger og sånn??? edit: http://img.photobucket.com/albums/v372/Leg...Mod/pcinnis.jpg sånn oppi her et sted...?? Endret 26. oktober 2004 av alexern Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) [offtopic]Åhh... Gjett hva jeg nettopp fant ut. På jobben til onkel har de tre slike frese maskiner Å han kan lage deler til meg i alu. og messing. Gratis.[/offtopic] Svarte å jeg digger dette prosjektet Kan jeg komme med et lite forslag ang. side døren. Hva med at det er skjært ut LGD i siden, og ta sort gitter bak? Endret 26. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 det var det feteste kabinettet jeg noengang har sett veldig ryddig pent og se på.. skulle ønske jeg også hadde et sånt kabinett det har stil kjempe tøft!!!! godt jobba det må jeg si. håper du kommer med fler kabinetter og ideer som du kan bygge på.... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 [offtopic]Åhh... Gjett hva jeg nettopp fant ut.På jobben til onkel har de tre slike frese maskiner Å han kan lage deler til meg i alu. og messing. Gratis.[/offtopic] Svarte å jeg digger dette prosjektet Kan jeg komme med et lite forslag ang. side døren. Hva med at det er skjært ut LGD i siden, og ta sort gitter bak? kobber også? (kanskje du kan lage en TDX-klone ) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) [offtopic]Åhh... Gjett hva jeg nettopp fant ut.På jobben til onkel har de tre slike frese maskiner Å han kan lage deler til meg i alu. og messing. Gratis.[/offtopic] Svarte å jeg digger dette prosjektet Kan jeg komme med et lite forslag ang. side døren. Hva med at det er skjært ut LGD i siden, og ta sort gitter bak? kobber også? (kanskje du kan lage en TDX-klone ) Ja Endret 26. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 I worklogen til Karamba lovte du en update her i kveld! Kommer det en eller? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Updaten kommer nå! Har endelig fått klippet plater til sidene og toppen nå. Klarte selfølgelig å beregne feil på topp plata, så den må jeg fjerne 50mm på. Det ble en smule trangt å skru fast skruene på psu siden, men det gikk. Skal fikse topp plata i morgen etter arbeidstid. Skal også tenke litt mer på å ha harddisken oppå cd-rom'en, likte tanken med å ha det "rent" nede i kassen. Er ennå ikke 100% avgjort angående hengslen til åpning av kassen..... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Der var jo updaten jo! Jeg digger børsta aluminium! Hvor mye har du igjen nå da? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det der ble super nice.. kan vi få en sneakpic med lys osv på nice Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Mere bilder! (Kanskje noen med "åpen sidedør" også...) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 med tanke på oppsettet ditt, så burde det jo ikke være noe problem å lage en ny dør, slik at du kan velge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå