LeGranDuc Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Dozer_ Har tenkt litt på det, men jeg lurer på om ikke air flowen vil bli litt liten bak der da. Skal se om jeg lakkerer den iallefall. Kommer som sagt ikke til å ha vindu i kabinettet. Men det skal fremdeles være ryddig inni. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Må bare få si at jeg er imponert over hva du får til (ønske seg cncfres i julegave ) Men siden du er så godt i gang med å kabinettet, hva med å lage strømforsyningen selv også? altså selve kassen til PSU. ser for meg noe ala dette kunne passe: Litt sketchup i full fart. Holder jo også symmetrien i mesterverket. Bare beregnet som litt input. Gjør seg fint uten, men setter liksom prikken over i'en. Det ser iallefall ut som du har både kunnskapen og maskinene til å komme fra det med æren i behold og vel så det. Stå på! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) hadde vært moro om du lagde det der også.. Endret 20. oktober 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ja! Så meget spennende ut! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg får tenke litt på det.... Har også tenkt litt på å lage kabinettet i miniatyr, og lage volumkontroll og en usb port i den. Men dette er ting som kommer når kassen er mer komplett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Dette begynner og bli lekkert! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Et mesterverk, det er bare å bøye seg i støvet for dette her. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Veldig bra! orginalt og stilrent Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg får tenke litt på det....Har også tenkt litt på å lage kabinettet i miniatyr, og lage volumkontroll og en usb port i den. Men dette er ting som kommer når kassen er mer komplett. miniatyr sier du hm... da kan du jo sende inn dette designet til en produsent og få det produsert da men som sagt nice work Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 med mini-ITX kort eler hva det nå heter? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 med mini-ITX kort eler hva det nå heter? Hvis det er miniatyr kabinettet du tenker på, så nei. Det vil bare bli ca 90mm høyt. Altså 1:5 skala. Av elektronikk så vil det bli akkurat som en volumkontroll enhet med samme funksjon som den orginale. (er på de fleste 2,1 og 5.1 høyttaler system). Og en usb + en liten vifte selvsagt. (25mm) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 den skjønte jeg ikke forklar Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 den skjønte jeg ikke forklar OK Jeg lager en miniatyr utgave av kabinettet. Dette måler ca. 90mm høyt, 80mm dypt og 40mm bredt. Tar kontrollenheten til Logitech Z-3 høyttalerene mine, demonterer den. Stapper all elektronikken fra den inn i miniatyr kabinettet. Legger inn en usb forlenger kabel, slik at jeg får en usb plugg i miniatyr kabinettet. Monterer en vifte for å få utseende riktig. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gleder meg allerede til resultatet Om du vil sende meg en slik ramme så kan du godt det også.. betaler gjerne porto.. Stå på og keep it up! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 den skjønte jeg ikke forklar OK Jeg lager en miniatyr utgave av kabinettet. Dette måler ca. 90mm høyt, 80mm dypt og 40mm bredt. Tar kontrollenheten til Logitech Z-3 høyttalerene mine, demonterer den. Stapper all elektronikken fra den inn i miniatyr kabinettet. Legger inn en usb forlenger kabel, slik at jeg får en usb plugg i miniatyr kabinettet. Monterer en vifte for å få utseende riktig. ah.. da skjønte jeg.. akkurat som en slags skjøtekabel, bare litt mer stilfult... der kan du jo forsåvidt legge alle eksterne ledninger til da Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 AHH.. nå skjønte jeg også... kan du lage enda mindre, så små at du kan ha de på nøkkelringen?, bare med et hul til vifte da, og en svart plate bak seff... Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 AHH.. nå skjønte jeg også...kan du lage enda mindre, så små at du kan ha de på nøkkelringen?, bare med et hul til vifte da, og en svart plate bak seff... Det er ikke noe problem det. Ser for meg 2 operasjoner. 10 minutt maks. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 tøfft, hvor bor du? hvr mye vil de koste? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Har sagt hvor jeg bor en del ganger nå, men det er altså på Hundvåg i Stavanger. Tja, koste... Hmm... 50,- eller noe slikt. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 uff.. jeg bor i oslo.. vil den bli liten nokk til å kunne bli sendt som brevpost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå