Frakkas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg vurderer å kjøpe en pc fra bruktmarkedet. Den skal brukes til spill som Rome Total War, Halflife og Doom. Hvilke av "dagens tilbud" på bruktmarkedet er det beste kjøpet? Takker for svar. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hva med å gi oss hvilke deler denne pcen inneholder?, mye enklere å dømme om de nyeste spillene funker da. Uansett ville ikke jeg ha kjøpt en brukt pc dersom du skal bruke den til spillene som kommer i framtiden. For 8000kr får du en pc som holder.. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Mye lettere for oss å gi deg tips hvis vi vet hva du trenger/vil ha Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har akkurat kjøpt meg deler for rundt 10.000 kr for å kunne spille de spillene du nevner. Og det var bare for CPU, RAM, Hovedkort og Skjermkort. Og det er ikke det beste man får av noen av dem heller. Men for all del, det finnes en gyllen middelvei, men jeg tror nok ikke den finnes i bruktmarkedet nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå