JoaJoa Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ser at noen nye mobiler har støtte for Instant Messaging, som f.eks sl65. Hva vil dette si? er det noen bestemt klient som brukes, eller kan man da bruke alle slags klienter? Hvordan er slike klienter å bruke på mobilen, er det "prakke" eller går det ganske greit? med tanke på mange vinduer osv... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ser at noen nye mobiler har støtte for Instant Messaging, som f.eks sl65. Hva vil dette si? er det noen bestemt klient som brukes, eller kan man da bruke alle slags klienter? Hvordan er slike klienter å bruke på mobilen, er det "prakke" eller går det ganske greit? med tanke på mange vinduer osv... Symbian telefoner har Agile Messenger Lenke til kommentar
nick-andre Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tror det er akkurat som MSN messenger? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ser at noen nye mobiler har støtte for Instant Messaging, som f.eks sl65. Hva vil dette si? er det noen bestemt klient som brukes, eller kan man da bruke alle slags klienter? Hvordan er slike klienter å bruke på mobilen, er det "prakke" eller går det ganske greit? med tanke på mange vinduer osv... ja det funker veldig bra bruker det på min Siemens SX1 Lenke til kommentar
suke Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det noe som har erfaring med Siemens S65 og AOL Instant Messaging? Funker det? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har K700i og har lasta ned cMessenger som er en java aplikasjon... Dette fungerer knirkefritt mot msn ihvertfall... Hvis noen er interesert >Trykk her< Det skal sies at jeg ikke har prøvd noen andre instant message programmer for K700, så hvis noen har noen tips er jeg åpen for ett med litt bedre grensesnitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå