Gå til innhold

SX1 slår seg ikkje på.

KimNK

Anbefalte innlegg

Plutselig i dag hang telefonen seg og nekta å starte igjen. Tenkte at den kanskje berre var tom for batteri, men den slår seg faen ikkje på med lader heller! :cry: Kjem berre til Siemens Mobile bildet, så blir skjermen kvit og den slår seg av.

Har prøvd å ta ut minnekortet, med andre SIM-kort osv, men det hjelper ikkje.

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har du kjøpt SX1'en din på siba?? Det har jeg også, og den er det stadig vekk noe i veien med. :ermm: Lurer på om det kanskje kan være noe i veien med butikken eller noe?? :ermm: Har ikke hatt det samme problemet, men problemer med kameraet, at den henger seg opp, MMS og annet. Blir fryktelig oppgitt av det...

Øystein86

Lenke til kommentar
Har du kjøpt SX1'en din på siba?? Det har jeg også, og den er det stadig vekk noe i veien med. :ermm: Lurer på om det kanskje kan være noe i veien med butikken eller noe?? :ermm: Har ikke hatt det samme problemet, men problemer med kameraet, at den henger seg opp, MMS og annet. Blir fryktelig oppgitt av det...

Øystein86

Jeg kjøpte også på Siba. Måtte sende tilbake laderen(fik ny :D ) og da funket alt bra. Har ikke giddet og legge inn fw12 enda da.. Er det en guide til det i en tråd her på forumet(legge in ny FW det altså)?

Lenke til kommentar

Du må nok levere den inn. Har hatt det samme problemet jeg også. Prøvde også oppdatere FW uten at det hjalp.

Nå har jeg min inne til service for fjerde gang og er rimelig dritt lei telefonen. Men ikke for det nevnte problemet som du har nå da.

Kan ikke si noe annet enn at jeg har vært skuffet over den SX1 telefonen. Men det er vel likt meg det å få noe som det bare er trøbbel med.

Uansett lykke til, får håpe du får orden på den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...