KimNK Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Plutselig i dag hang telefonen seg og nekta å starte igjen. Tenkte at den kanskje berre var tom for batteri, men den slår seg faen ikkje på med lader heller! Kjem berre til Siemens Mobile bildet, så blir skjermen kvit og den slår seg av. Har prøvd å ta ut minnekortet, med andre SIM-kort osv, men det hjelper ikkje. What to do? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Et innfall: "Oppgrader" telefonen på nytt? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det står i brukermanualen at hvis du lar laderen stå i i 2timer begynner den og lade igjen... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 No har den stått i laderen i langt over 12 timar, men ingenting har skjedd. Dessuten trur eg ikkje at det er batteriet som er tomt uansett, fordi eg tok den ut av laderen når eg sto opp i går. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det begynner å se ut som at du må levere den inn... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Ja, var det eg var redd for.. Edit: Nokon som veit om eg kan levere den inn til ein butikk som selger siemens istedet for å sende den tilbake til siba? Det kostar vel butikken ingenting? Endret 11. september 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
øystein86 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har du kjøpt SX1'en din på siba?? Det har jeg også, og den er det stadig vekk noe i veien med. Lurer på om det kanskje kan være noe i veien med butikken eller noe?? Har ikke hatt det samme problemet, men problemer med kameraet, at den henger seg opp, MMS og annet. Blir fryktelig oppgitt av det... Øystein86 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Kjøpte den på siba, ja... Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nøyaktig samme skjedde med min SX1. Prøvde til og med å legge inn firmwaren på nytt, men til ingen nytte. Måtte levere den inn. Heldigvis var den under garanti. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har du kjøpt SX1'en din på siba?? Det har jeg også, og den er det stadig vekk noe i veien med. Lurer på om det kanskje kan være noe i veien med butikken eller noe?? Har ikke hatt det samme problemet, men problemer med kameraet, at den henger seg opp, MMS og annet. Blir fryktelig oppgitt av det... Øystein86 Jeg kjøpte også på Siba. Måtte sende tilbake laderen(fik ny ) og da funket alt bra. Har ikke giddet og legge inn fw12 enda da.. Er det en guide til det i en tråd her på forumet(legge in ny FW det altså)? Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du må nok levere den inn. Har hatt det samme problemet jeg også. Prøvde også oppdatere FW uten at det hjalp. Nå har jeg min inne til service for fjerde gang og er rimelig dritt lei telefonen. Men ikke for det nevnte problemet som du har nå da. Kan ikke si noe annet enn at jeg har vært skuffet over den SX1 telefonen. Men det er vel likt meg det å få noe som det bare er trøbbel med. Uansett lykke til, får håpe du får orden på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå