baosen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har tenkt å kjøpe headset, men jeg har høytalere, så tenkte jeg meg å kjøpe en Hub også til å skifte mellom Headset og Høytalerne. Men det eneste er at jeg finner ingen og har søkt. Jeg har en Creative 4.1 høytalere og de bruker 2 plug som jeg kobler til min lydkort. Lenke til kommentar
Erquu Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 på Biltema selger de en slik dings som gjør at du skifter mellom headsett og høytalerene ved å trykke på en knapp koster bare 60kr eller noe sånnt også Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ikke for å være en gledesdreper, men den saken er av svært dårlig kvalitet. Den heter forresten mediahub. Hodetelefonutgangen på den er litt for stor til vanlig minijack plugger, noe som resulterer i dårlig kontakt og lyden i hodetelefonene faller ut i tide og utide. Jeg innbiller meg også at lyden er bedre om jeg kobler hodetelefonene rett i lydkortet, uten å gå via mediahuben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå