Åsmund@ATi Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 jaha, hva mener du med det da? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Men siden disse to oppsettene er nesten like gode, men anngående skjermokortene er Det gainward korte på oppsett 2 vert det??? Å på oppsett 1 er dette POV kortet vert penga? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Men siden disse to oppsettene er nesten like gode, men anngående skjermokortene er Det gainward korte på oppsett 2 vert det???Å på oppsett 1 er dette POV kortet vert penga? Hm. Jeg får mitt POV 6800GT + den shuttlen til uka, da kan jeg eventullt gi deg mine erfaringer.. Jeg tviler på at du trenger 6800Ultra egentlig.. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Jeg skal være lykkelig glad vis jeg får inn et 6800U i en Sn95G5 da.. hehe! Men det ror jeg IKKE! det to er neste lik ytelse da, i spill! det mest logiske valget er 6800GT, å grunnen er da ytelse, du får av de penga! Vis jeg blir lei oppsettet så selger jeg det å KJLØPER ULTRA Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 tror du ganske lett skal klare å klokke et GT opp til Ultra.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 likte oppsett 2 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå