zoom in Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det har komt et utropstegn over allle klippene mine i edition 5.5.Utropstegnet er også i klippevinduet og visningsvinduet som gjør at jeg ikke kan se på klippene eller spille filmen i tidslinjen.slice number baren er rød.Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Kopisperre av en eller annen sort? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hm, høres ut som om klippene trenger rendering. Lenke til kommentar
zoom in Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hm, høres ut som om klippene trenger rendering. Dette tror jeg skjedde etter jeg importerte film fra kameraet.Kan det være for lite plass igjen på hd?5gb av 120gb igjen Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Sjekk instillingene dine, - ha ALLE på DV, - da skal du kunne slippe rendering av normale klipp. - Det er nok helt sikkert rendering det står på, - nå er det lenge siden jeg har prøvd det programmet, så jeg husker ikke akuratt hvordan det viser at det er noe urendert. Men det er helt sikkert det som er problemet, - så sjekk om du kan få rendert noe av det, - og se om det funker da. Eller så kan du vente til noen folk som kan Edition kommer med godt svar Lenke til kommentar
Kirneh Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Sjekk forumet på www.edition.no Masse svar, og noen fler spørsmål Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har gitt et forslag til svar i en identisk tråd postet etter denne. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Utropstegnet kommer pga. at programmet ikke finner mediefilene. Bruksanvisningen tar for seg hvordan du kan sette opp korrekt i valget for Media Managment (mediebehandling). Sannsynligvis peker programmet her ikke til riktig sted. Selv har jeg plassert mediefiler på forskjellige harddisker, hver og en 'mappet opp' i Media Managment. /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå