Skurupu Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Da er det offisielt! The Elderscrolls IV er under produksjon med undertittelen "Oblivion". Dette har jeg ventet på lenge! Mer informasjon på den offisielle hjemme siden: www.elderscrolls.com Endret 10. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Dette har jeg ventet på lenge! Ja og du er IKKE den eneste........Kan knapt vente! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ikke for å være hobbymod eller noe, men er det ikke like greit å holde dette her i den andre tråden? Er nemlig en som er tidligere ute, og større enn denne her Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 men dette er et forum spesielt for Morrowind. og at det kommer en oppfølger/fortsetelse på serien, syns jeg går under morrowind. jeg gleder meg veldig til dette spillet, selv om de sikkert er 1-1.5 år unna Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 gleder meg jeg også Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 men dette er et forum spesielt for Morrowind. og at det kommer en oppfølger/fortsetelse på serien, syns jeg går under morrowind. jeg gleder meg veldig til dette spillet, selv om de sikkert er 1-1.5 år unna Såvitt jeg veit ble den tråden stengt. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 ...Dette har jeg ventet på lenge! ... Med gode spill ønsker jeg alltid det skal komme enda et i serien. Det kommer ingen Wizardry 9 , men heldigvis kommer Oblivion! Dette skal forhåndsbestilles straks det blir mulig, om ett år eller to... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Noen ganger blir man bare stum ... av glede. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Yes da! MÅ bli bra! Uansett! wohoo Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har dere sjekket ut den amerikanske spillsiden Bethesda linker til på eldersrolls.com? Det er et fiiint(!!!!) bilde der ... Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Forresten, når jeg tenker meg om så er det like greit å poste en link til bildet her Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Så klart har jeg sett det bilde. Bruker det som skrivebordsbakgrunn! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Arrh Fy faen dette er heftig bare det ikke blir som battlespire og redguard Kanke vente Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Forresten, når jeg tenker meg om så er det like greit å poste en link til bildet her Det beste med det bildet er at det er in-game Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg gleder meg til å RI rundt! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 QUOTE (GhOZZZZt @ 10/09/2004 : 19:54) Forresten, når jeg tenker meg om så er det like greit å poste en link til bildet her Det beste med det bildet er at det er in-game ingame? er nok en del år til, før vi får se slike bilder in-game Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ja, jeg synes det så litt vel pent ut til å være ingame! Hvor har du hørt at det er ingame? Sikkert bare et rendret bilde tenker jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Bilde er ett in-game art. Ikke screenshot. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Bilde er ett in-game art. Ikke screenshot. The world-exclusive details on Oblivion are featured in the October issue of Game Informer. Check out their mammoth 12-page cover story to get all the details and screenshots. (And yes, that's in-game art on the cover.) De sier så. (Min utheving.) ...twfa Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det er et skjermbilde. "In-game art" og skjermbilde er samme dansen. Det er sikkert klippet litt og arrangert, men fremdeles tatt fra inne i spillmotoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå