Gekki Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Har skrivd en annen tråd om dette, men dette haster virkelig, trenger respons! Forslag til hvordan jeg kan løse dette problemet?? Haster. mvh, Gekki Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Øhm.. skader ikke å skrive problemet da.. Tviler på at så mange finner igjen den gamle posten din.. når du gir så lite info om den.. Bare et vennskapelig tips. :smile: Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Her har du den: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...34&forum=25 mvh, Gekki Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Greit nok:) Er det andre som har forslag? Haster. Mvh, Gekki Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Det du gjør er enkelt. Ta ut all strømmen av kabinettet. Ta ut kabinettet og fjern batteriet til biosen. Vent 5 min, og putt den så inn igjen. Nå skal jeg garantere at det funker. Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Tok ut alt av tilleggskort, starta opp, skjekka om IRQ'en i BIOS var stilt på auto, det var den. Kom inn i windows (normal), men IRQ-konfliktene var der fortsatt. Dette medfører at jeg ikke kan bruke skjermkortet, lydkortet, nettverkskortet, ATA-133 kontroller etc. Jeg får ikke rette opp i IRQ-konfliktene, + det er mange av dem, må jeg konfigurere dem manuelt?? Flere forslag? Haster. mvh, Gekki _________________ **** Gua = [krefter til å seire] **** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå