Steikern Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Heisann. Jeg har tenkt og kjøpe meg masse nye vifter har hatt pcen på hverndaen og det fikk pcen min til og bli ekstermt deilig load tempen lå på rund 40-50 c og til vanlig ligger den på 60-70 i load. Men hvovedkort tålte ikke ute lufta men men, Men så jeg har tenkt og kjøpe meg masse nye vifter. Den pcen jeg skall ha nye vifter til er pentium 4 3 ghz prescott. geforce fx 5800, og 768 mb minne. Det jeg trenger nytt er en synsykt bra og stillegående cpu vifte, en synsykt bra og stille gående skjermkort vifte, masse vifte rund om i pcen som er super kraftige å stillegående og til sitt men ikke minst ram kjølere Du hadde hvert super snill hvis du hadde giddi skrive noe legg gjerne url til Endret 10. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Generellt sett så vil kjøle evnen til en vifte være proporsjonal med støyen den lager. De beste viftene er det Papst som lager, men når sant sakl sies så spørs det om det er særlig merkbar forskjell på Papst vifter og andre vifter når det gjelder luftmengde/støy. Skal du kjøle bra med luft og lage lite støy så er det eneste som funker f.eks stpre vifter (120MM) da disse flytter mere luft med lavere RPM. Eller så er det mange vifter på lavt turtall. For å kjøle cpu anbefaler jeg denne eller denne med denne vifta. ALternativt kan du kjøpe denne vifta og kjøpe en viftestyring sånn at du kan justere lydnivået og kjølevenen selv Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 du kunne jo vurdert denne lr kansje noe som var litt stillere Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg vil anbefale 2-4 120mm PAPST vifter, da disse er både har lav dB, og høy flytteevne. eventuelt da montere kjøleribber på ram / skjerm. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg vil anbefale 2-4 120mm PAPST vifter, da disse er både har lav dB, og høy flytteevne. eventuelt da montere kjøleribber på ram / skjerm. Noen som veit hvor jeg finner de hen? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg vil anbefale 2-4 120mm PAPST vifter, da disse er både har lav dB, og høy flytteevne. eventuelt da montere kjøleribber på ram / skjerm. Noen som veit hvor jeg finner de hen? www.mpx.no andre web butikker har de sikkert også Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg vil anbefale 2-4 120mm PAPST vifter, da disse er både har lav dB, og høy flytteevne. eventuelt da montere kjøleribber på ram / skjerm. Noen som veit hvor jeg finner de hen? www.mpx.no andre web butikker har de sikkert også Finnes ikke 120mm vifter på mpx.no Se på www.microplex.no du Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 yess skall ta og gjøre det jeg takk for gode tips :=) Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Denna så jo grei ut! Titan vifte, 127m³/time, 29 dB(A) eller Delta vifte, 323m³/time, 59 dB(A) og Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 lol anbefaler titan vifta, den er veldig stillegående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå