nikko82 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det noen som vet om en webshop som har 1557 på lager? Har sjekket litt rundt, men alle jeg finner har ubekreftet leveringsdato om ca. en uke.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Jeg har også trålet nettet etter webshoper som har den inne, men ingen har den inne....Jeg har imidlertid lagt inn en bestilling av min 1557 på Netshop.no Håper det ikke blir for lenge, for jeg har solgt min "gamle" laptop nå, og den må jeg levere til uka. Endret 10. september 2004 av sesteen Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Joda... Psdata har. gå på www.psdata.no og velg pc/bærbar så velger du tundra og så 1557 Lenke til kommentar
trollmannen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Psdata har ikke. Legg inn bestilling på Netshop.no . Jeg var i dialog med de tidligere i uka - de får inn 1557 modellen kontinuerlig, problemet er bare at de selger ca. én i timen så de forsvinner fort. Vær rask. Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Jeg tror netshop har såpass stor pågang på akkurat 1557, så de sender ut like fort som de tar inn. Men jeg tror ikke du behøver vente mange dagene før du får pc tilsendt. Jeg bestilte min på torsdag og hentet den på posten torsdagen etter, og under hele perioden stod den som "ubekreftet på lager 10.9.04" mer eller mindre. Send dem en mail og hør. Endret 10. september 2004 av bluescreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå