Forumforumforum Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Hva er det beste kortet til under 1000' lappen ? #Topic er endret. Topic skal vere beskrivande for tråden, med eit godt topic får ein ofte fleire og bedre svar. Moderator Jankee# Endret 13. september 2004 av Jankee Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kommer ann på hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kommer ann på hva skal du bruke den til? Når han spør etter beste kort under 1000 lappen er svaret ikke noe problem uansett hva han skal bruke det til. Radeon 9600 er nok det beste kortet. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kan jeg ikke spørre hva han skal bruke den til? :!: Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kommer ann på hva skal du bruke den til? Når han spør etter beste kort under 1000 lappen er svaret ikke noe problem uansett hva han skal bruke det til. Radeon 9600 er nok det beste kortet. Er du klar over hvor patetisk du kan være Thomas? Du må alltid si noe dumt, det blir som om du er tøffest og kan alt best, du er latterlig. Det at han spør om hva han skal bruke kortet til er bare bra, p.g.a av at kortene er gode på hver sitt, noen er extremt god til 3d modulering , og andre til spill, og hvilket kort støtter feks. directX 9 , men "ok" det var jo bare snakk om 1000 spenn, men allikevel. Her på forumet er det mange som spør og mange som svarer, vi fyller hverandre opp med kunnskap kanskje du kan noe så jeg ikke kan og omvendt. Så vær så snill ha en litt mer alliert tone fremover... Måtte bare si ifra, for jeg har sett deg oppføre deg slik lenge nå! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 wohoooo endelig ble han tatt på senga Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 kan jeg ikke spørre hva han skal bruke den til? Jo, men trenger du det? Det beste kortet er best, og et dårligere kort kan kansje være bedre på et spesielt område. Når han ikke nevner noe hva han vil bruke det til, mener han vel det kortet som er best på flest områder. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hold dere til tema, og vær vennlig nå Back on topic: Kort til under 1000kr kan slite med med de nyeste spillene på markedet i dag, men Nvidia sitt 5700 kort eller ATI sine 9600 kort er kurrante for prisen. Men husk at resten av maskinen må være nogenlunde up to date for å kunne utnytte dem. Om du legger litt mer penger i det (300/400kr) så kan du få et 9800SE kort som yter vesentlig bedre. Legg til litt klokking og modding så er de kortene godt brukte penger for ytelsen Endret 12. september 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 du får club3d eller var det connect 3d 9600pro til under 1000 lappen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 kommer ann på hva skal du bruke den til? Når han spør etter beste kort under 1000 lappen er svaret ikke noe problem uansett hva han skal bruke det til. Radeon 9600 er nok det beste kortet. Er du klar over hvor patetisk du kan være Thomas? Du må alltid si noe dumt, det blir som om du er tøffest og kan alt best, du er latterlig. Det at han spør om hva han skal bruke kortet til er bare bra, p.g.a av at kortene er gode på hver sitt, noen er extremt god til 3d modulering , og andre til spill, og hvilket kort støtter feks. directX 9 , men "ok" det var jo bare snakk om 1000 spenn, men allikevel. Her på forumet er det mange som spør og mange som svarer, vi fyller hverandre opp med kunnskap kanskje du kan noe så jeg ikke kan og omvendt. Så vær så snill ha en litt mer alliert tone fremover... Måtte bare si ifra, for jeg har sett deg oppføre deg slik lenge nå! Svaret var simpelt, om han skulle bruke det til kontorarbeid eller ikke ville Radeon 9600 vært rundt det beste kortet til den prisen uansett. Og når det kommer til klagingen ser jeg ingen andre en deg som gjør det heller. Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 kommer ann på hva skal du bruke den til? Når han spør etter beste kort under 1000 lappen er svaret ikke noe problem uansett hva han skal bruke det til. Radeon 9600 er nok det beste kortet. Er du klar over hvor patetisk du kan være Thomas? Du må alltid si noe dumt, det blir som om du er tøffest og kan alt best, du er latterlig. Det at han spør om hva han skal bruke kortet til er bare bra, p.g.a av at kortene er gode på hver sitt, noen er extremt god til 3d modulering , og andre til spill, og hvilket kort støtter feks. directX 9 , men "ok" det var jo bare snakk om 1000 spenn, men allikevel. Her på forumet er det mange som spør og mange som svarer, vi fyller hverandre opp med kunnskap kanskje du kan noe så jeg ikke kan og omvendt. Så vær så snill ha en litt mer alliert tone fremover... Måtte bare si ifra, for jeg har sett deg oppføre deg slik lenge nå! Svaret var simpelt, om han skulle bruke det til kontorarbeid eller ikke ville Radeon 9600 vært rundt det beste kortet til den prisen uansett. Og når det kommer til klagingen ser jeg ingen andre en deg som gjør det heller. Jo da!!! Lenke til kommentar
Andreas:D Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Et radeon 9800SE som du softmodder til 9800PRO må no være bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå