arielfaaland Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hallo.. reinstalerte Xp her om dagen og tenkte at siden jeg hadde hele office pakka på disk D: så trengte jeg vel ikke ta backup på det. Men, neida. når jeg skal åpne office nå står det bare: Operativsystemet er ikke konfigurert for å kjøre dette programmet.. Det er kalenderen, og adresseboka i outlook som jeg vil mest ha tilbake.. er det mulig og gjøre dette på en måte eller?? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Installer office på nytt. Du skal ikke miste det du har av oppsett, men det er greit å ta backup av det viktigste som Outlook.pst-fila. Det blir det samme som å kopiere en installert office over til en annen maskin, det vil ikke funke, du må installere den. XenZor Endret 10. september 2004 av XenZor Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 okey.. (heh, bare at jeg ikke har cdene her da:)) Men takk for svaret igjalfall.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå