SupremeX Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg sjekka nettopp på MPX og der står statusen på kortet levert, vil jeg da få det i morra? p.s: Det gikk ikke ann å spore pakken levert betyr bare at pakken er levert på postkontor. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det gikk ikke ann å spore pakken Mener du at du ikke fikk treff på pakkenummeret, eller at du ikke har fått pakkenummer? Du skal nemmelig ha fått nummeret, men det kan godt gå en liten stund før pakken blir registrert. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Det gikk ikke ann å spore pakken Mener du at du ikke fikk treff på pakkenummeret, eller at du ikke har fått pakkenummer? Du skal nemmelig ha fått nummeret, men det kan godt gå en liten stund før pakken blir registrert. Fikk treff nå, står at det har blitt innlevert til Postterminalen i Stokke, da blir det vel Onsdag da? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Står at pakken er ankommet posten omlastningsterminal 0024 Oslo. Den bør vel da komme i morgen. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Står at pakken er ankommet posten omlastningsterminal 0024 Oslo. Den bør vel da komme i morgen. Med mindre posten "glemmer" den, så ja. Har selv en pakke som har ligget der siden 14.09 08:21 som jeg regner med å få i dag. Og ikke glem at du ikke trenger å vente på at pakkelappen skal komme i posten. Når pakkesporingen forteller deg at pakken har ankommet ditt lokale postkontor kan du stikke dit og oppgi sporingsnummeret Og ang. X800pro fra mpx, bestillte selv en i går ettermiddag (rundt 16:10) og den er pakket allerede. Ikke værst! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Står at pakken er ankommet posten omlastningsterminal 0024 Oslo. Den bør vel da komme i morgen. Med mindre posten "glemmer" den, så ja. Har selv en pakke som har ligget der siden 14.09 08:21 som jeg regner med å få i dag. Og ikke glem at du ikke trenger å vente på at pakkelappen skal komme i posten. Når pakkesporingen forteller deg at pakken har ankommet ditt lokale postkontor kan du stikke dit og oppgi sporingsnummeret Og ang. X800pro fra mpx, bestillte selv en i går ettermiddag (rundt 16:10) og den er pakket allerede. Ikke værst! Godt å høre, pakken ankom forresten posten 18.15 i går, men får vel pakkelappen i dag uansett? En ting til: Jeg valgte betalingsmåte som kontant, må jeg da betale cash eller kan jeg bruke kortet. Jeg har jo bare et ungdomskort som jeg kan ta ut maks 1000 kroner på Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Skuffende, så at MPX var innom på denne tråden akkurat nå, men gikk ut igjen av tråden. Hadde håpet på et svar Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du virker en smule utolmodig unge mann Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Godt å høre, pakken ankom forresten posten 18.15 i går, men får vel pakkelappen i dag uansett? En ting til: Jeg valgte betalingsmåte som kontant, må jeg da betale cash eller kan jeg bruke kortet. Jeg har jo bare et ungdomskort som jeg kan ta ut maks 1000 kroner på Ok, hvis den ankom ditt lokal postkontor i går kveld så er det stor sannsynlighet for at du får pakkelappen i dag (men hvis du ikke vil vente på postmannen, eller den faktisk ikke kommer)... Når det gjelder betalingen så kan du velge. Du kan betale med kontanter, eller du kan betale med kort. Alle postkontor skal ha en betalingsterminal, og så lenge kortet ditt er av typen bankAxept (eller maestro) så skulle det ikke være noe problem. josteinsen> Indeed. Men det er jo også ganske forståelig. Sitter selv og venter på to pakker nå, og kunne godt tenkt meg å fått begge i dag. (Dog jo lenger jeg må vente på dem, jo mer får jeg lest meg opp på studiene ) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Takker for svaret Men i og med at jeg valgte betalingsmåte som kontant på MPX synes jeg det er litt rart hvis jeg kan betale med kort på postkontoret. men takker for svaret Mr.Garibaldi. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Mr.Garibaldi Men hvor mye for du KONSENTRERT det om studiene Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Takker for svaret Men i og med at jeg valgte betalingsmåte som kontant på MPX synes jeg det er litt rart hvis jeg kan betale med kort på postkontoret. men takker for svaret Mr.Garibaldi. "Kontant" i forbindelse med betalinger betyr ikke kontanter, det betyr at man betaler hele summen med en gang, enten med kontanter, kort eller sjekk. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Mr.Garibaldi Men hvor mye for du KONSENTRERT det om studiene Godt poeng! Fungerte greit nok til en person foran meg på forelesning begynnte å spille Bridge Builder... Det var mer fasinerende å følge med på om han greide det eller ikke, enn å få med seg 2er komponent tall og hvordan flyt-tall blir representert i java.... Når det gjelder min bestilling, så brukte pakken over 24 timer på å komme fra oslo omlastningsterminal til den ankom mitt lokale postkontor ca. 20 min unna med bil. Skulle nesten tro posten hadde lest min forrige kommentar og funne ut at jeg burde lese litt mer på studier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå