mafiamann Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hei boyzngirls.. jeg har nå ingen tilgang til denne knappen lengre "start"-kontroll panel - legg til eller fjern programmer. når jeg trykker der så popper det opp en box der det står "parser message" value creation failed " at line 472 noen som har peil på hva som skjer her ?? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Prøv å starte det fra Run (windowstast + R) .> skriv appwiz.cpl og se om du får det opp. I så fall så er det muligens selve pekeren på knappen til Legg til (...) det er noe galt med. Men jeg ville nok kjørt på med AdAware, SpyBot og en skikkelig virusscan, hvis jeg var deg. Meldingen ser såpass kjip ut... Kirikiri Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 appwiz.cpl .. ga samme resultat... har kjørt ad-aware se 1.04 og har installert norton antivirus 2004... jepp.. dette er kjipt ja Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Prøv noen av disse? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 av en eller annen latterlig grunn er add/remove skrevet i et eller annet script... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Enten kan du reinstallere XP, eller så kan du kjøre Crap Cleaner. Der er det bare å klikke på knappen Tools, og så har du en hendig og mye raskere Legg til/fjern programmer meny. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 står sikkert i en av trådene i søket til Lautsprecher...bytt theme til f.eks classic. dersom dette løser problemet så er dette et problem som er knyttet til det themet du bruker. renameløsningen fungerer, men åpner en egen boks med mark. finn deg et annet theme. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 fant løsningen.... problemet lå ikke i spyware men i den nye theme'n jeg bruker.. med style xp 2.13 løsningen fant jeg her http://www.techzonez.com/forums/showthread.php?t=8299 takk til alle for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå