eQunix Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 jeg har en condition zero versjon av cs, men når jeg skal spille cs (ikke cz) så får jeg sånne cz models :o har prøvd og slette den model fila som heter cz models eller noe men da må jeg bare update STEAMEN og da kommer den med på nytt Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei! Dette er ett vanlig problem. Hvis du søker på forumet, eller leter gjennom CS delen du postet denne tråden under finner du det du leter etter. Hvis du ikke finner det send meg en PM. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hva er så farlig med det?? Bare du får spille er jo alt greit. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hva er så farlig med 15 fps? Så lenge du får spille er alt greit. Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 eXploid skrev: Hva er så farlig med 15 fps? Så lenge du får spille er alt greit. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 noen som har en link til en plass man kan finne de gamle cs modellene ? liker ikke cz modellene, de er stygge Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Ved å trykker på denne linken lover jeg å alltid bruke google og søkefunksjonen på forumet. Jeg sier også at jeg mangler alt av hjernekapasitet jeg trenger til å kjøre et enklet google søk. Endret 11. september 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 heh fint at jeg ikke trykte der , men kopierte linken Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har lastet ned den der en gang før, eller noe lignende og det funker fett, men når jeg skal velge model etter jeg har valgt team, så er det de CZ modelsene det er bilde av, og ikke standard 1.6 models... Hvordan rette opp dette? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 LenniZ skrev: heh fint at jeg ikke trykte der , men kopierte linken Same shit. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hvor skal jeg lagre di gamle skinsa?? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Teddy- skrev: Jeg har lastet ned den der en gang før, eller noe lignende og det funker fett, men når jeg skal velge model etter jeg har valgt team, så er det de CZ modelsene det er bilde av, og ikke standard 1.6 models... Hvordan rette opp dette? brukeold styled menus Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har 1.6 skins og bruker cz cd key du må laste ned 1.6 models med bug update! .. kontakt meg mission_terror@hotmail.com MSN! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 neida. gamle skin resto'rairai' greia funker flott den, steam retta opp den custom sperre i løpet av første døgnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå