ehs5 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Heisan, jeg har to spørsmål: Spørsmål nr 1: I kassen på Komplett.no, står det under "Estimerte fraktkostnader": Hentes 0 inkl. mva. Hva betyr dette? Betyr det at jeg henter det jeg kjøper et_eller_annet sted så jeg slipper å tenke på fraktkostnader og ander kostnader? Og evt. hvor henter jeg da det jeg kjøper? Spørsmål nr 2: Hvor mye koster det i frakt på MPX.no? Fant ikke noe om det på internettsiden dems..... Edit: leif var på besøk... Edit: jommen kom han ikke innom en gang til... Endret 10. september 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Komplett driver jo, i tillegg til nettbutikk, også vanlige databutikker. Det er altså på en av disse du må hente pakken dersom du skal slippe å betale frakt. Edit: De gamle Komplett Data butikkene heter vist nå Datakjeden. Så da er jeg mer usikker på hvor du kan hente pakken. Mulig du må inn til hovedlagret deres, som ligger i Sandefjord? Endret 10. september 2004 av Blizzard Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Komplett driver jo, i tillegg til nettbutikk, også vanlige databutikker. Det er altså på en av disse du må hente pakken dersom du skal slippe å betale frakt. ok, har ikke sett komplett butikker før jeg... Hvor finner jeg en komplett butikk i oslo nærområdet? Edit: Ok, fant det, i sandefjord.... Endret 10. september 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
tZar Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Komplett driver ikke butikker, de er skilt ut i eget selskap som heter Datakjeden. Komplett / Norek har hentebu på lageret sitt. Om alle har mulighet til å hente der, vet jeg ikke, men det er i alle fall om man henter der at frakt blir 0 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Æsj, i sandefjord, det er for lang unna meg Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 sikker på dette tZar? ehs5...det heter ikke dems, men deres Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg ringte for å spørre om det er mulig å hente vare selv, siden frakt vil koste kr.1000,-, og svaret var blankt NEI. Så, for min del var det umulig å henter varer selv (Det er snakk om TV som kostet 19000). Bestilte ikke derfra. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 sikker på dette tZar?ehs5...det heter ikke dems, men deres jada, jada jeg vet. Lenke til kommentar
MPX Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Til info: Frakt hos MPX beregnes i kassen ut i fra vekt, volum, frakt- og betalingsmåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå