sebbern Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Heisann. Har et raedon 9600 256 mb raedon kort. Når jeg starter et spill, og har spillt i 5-10 min, så skrur dataen seg plutselig av Jeg har installert ny driver fra ati flere ganger, men d hjelper ikkje. Noen som veit hva problemet kan være? Lenke til kommentar
SeT Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det sapphire? powercolor? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det sapphire? powercolor? Hva slags rolle spiller det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Noen som veit hva problemet kan være? CPU, PSU, Minnebrikker, Hovedkort... You name it... Er trolig varme som forårsaker det, eller ustabilitet om du har oveklokket... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er muligens varme. Passiv kjøling er jo heller ikke noe bra å ha. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det vifta på heatsinken? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Garantert varme. Kabinettvifter! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det bare etter 15min med spill? at den klikker? Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) den klikker bare med spill ja. Slår seg ikkje heilt av, men skjermen blir svart, og den går ut av windows! Endret 10. september 2004 av sebbern Lenke til kommentar
birgeru Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Fikk det samme problemet på min pc med Via brikkesett på hovedkortet. Løsningen ble å legge inn Via driverene (4 i 1) på ny. Brukte forresten en eldre versjon(!) Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Sjekka nettopp temperaturen på cpu. den lå på 56 grader. Har bestilt 2 vifter, så nå bør det ordne seg Lenke til kommentar
SeT Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Er det sapphire? powercolor? Hva slags rolle spiller det? Hadde det vært ett powercolor så kunne det vært at han måtte klokke det ned for å få stabilt.. noe mangen( meg inkludert) har gjort powercolor sine kjølinger på 9600 pro er totalt misslykka. Lenke til kommentar
eCnal Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Akkurat det samme skjer med meg, eller skjedde.. Hvis pcen din står inne i et skap, ta den ut, problemet var også varme hos meg. Installer og oppdater alle drivere og last ned SP1, da funka det for meg. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Dette hørtes ut som et velkjent Q-Tec fenomen. Du har ikke tilfeldigvis en Q-Tec strømforsyning (kanskje på HELE 500 watt) ? Har opplevde denne feilen 2 ganger. Første gangen brukte jeg lang tid til å forstå hva i h....te som kunne være gærnt. Etter mye om og men fant jeg ut at det faktisk var den kraftige (not) strømforsyningen til Q-tec som ikke klarte å kjøre systemet. Ergo: Test med en annen strømforsyning -z00l- Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Har bestilt et par kabinettvifter. Dårlig kjøling både på grafikkkort og cpu. Den står 1 m fra veggen, og burde hatt god nok kjøling Lenke til kommentar
birgeru Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heisann Sebbern! Har du fått kortet ditt i drift igjen? Regner med du har fått kabinettviftene dine nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå