White Fox Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Når man søker etter diverse ting på kazaa lite så kommer det opp bandwidth på alle filene. Hva er dette? Går det raskere å laste ned filer med høy bandwidth eller har det noe med kvalitet å gjøre?? På forhånd takk Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Bandwith=Båndbredde Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Bandwith=Båndbredde eh.. ok. men er det bedre å laste ned en sang med høy båndbredde enn lav?? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det er jo bare logisk tenkning da. En mp3 som er 3mb har ikke bedre lyd en den samme filen på 50 mb, men om forskjellen er verdt det er en annen ting.... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Det er jo bare logisk tenkning da. En mp3 som er 3mb har ikke bedre lyd en den samme filen på 50 mb, men om forskjellen er verdt det er en annen ting.... Ja.. det skjønner jeg jo, men har dette noen sammenheng med bandwidth'en da. er ikke størrelsen på filen og bandwith'en to forskjellige ting? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 kan noen gi meg ett litt bedre forklart svar Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Høyere bandwith = bedre kvalitet, men tar større plass. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Takker for svar.. Kan ikke dy meg.. er en ting jeg ikke forstår helt.. Når jeg ser på filene så har ikke bandwitdhen noen sammenheng med størrelsen på filen. Altså.. en liten fil kan ha vel så høy bandwidth som en stor.. Skjønner derfor ikke hvorfor man kan si at filene med høy bandwidth tar mest plass. Kan noen gi meg ett bra svar på dette??? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Eh..Er ikke bandwidth hvor rask tilkobling brukeren(e) har a? Quality er hvor god kvalitet sangen er. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Eh.. jeg er ikke helt med her nå.. Kna noen gi meg ett riktig og begrunnet svar på hva bandwidth egentlig er?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Bandwidth er båndbredde. Jeg kjenner ikke til Kazoo Lite ++ %% $$, men programmerene må virkelig ha røykt gamle sokker hvis de bruker uttrykket 'båndbredde' når de mener 'bitrate', slik noen forklarer over ^. Jeg vil tro at det er tilgjengelig båndbredde for en gitt fil, f.eks en 10MB fil tilgjengelig fra to brukere med 10mbit vil ha dobbelt så stor båndbredde som en 10MB fil tilgjengelig fra kun en bruker på 10mbit. Jeg kan selvfølgelig ta feil. Det er plent umulig å finne noe fornuftig om dette på www med et enkelt Google-søk. Jeg fant dette, men jeg gidder ikke pløye igjennom det. http://download.freeweb-hosting.com/klitefaq.html Endret 11. september 2004 av LarsC Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det Larsc sier er riktig. Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Jepp, dere har rett. Bare jeg som blandet bandwith og bitrate. Endret 11. september 2004 av Erichsen Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ok.. da skjønner jeg.. Så egentlig kan det vel lønne seg å laste ned filer med høy bandwidth siden man da kanskje laster ned fra flere personer.. eller surrer jeg nå?? Takk for svar larsc Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jepp, hvis det jeg tippet er riktig [regner med at det stemmer sånn noenlunde siden Thompzen og Erichsen bekrefter det]. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå