_ZeTh_ Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Er på marked etter en ny mobil, til nå ser det ut som at det enten blir S65 eller K700i. Har store problemer med å velge hvilken jeg vil ha men men, leser her på amobil.no's test av k700 at meldings-skriving er tregt, har prøvd t630 og dn anser jeg som umulig å bruke til sms. Er k700 like ille eller har dette blitt rettet opp? Til slutt et lite sidespørsmål: Har det lyset på baksiden av k700 noen effekt når man tar bilder, da mener jeg om det er kraftig nok til å kunne brukes? Endret 10. september 2004 av _ZeTh_ Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Heisann. Min mening er at k700 også er utrolig dårlig på sms, går tregt samt vannvittige dårlige taster. Det lyset funker helt ok til å finne nøkkelhullet på bilen om natta, men ellers ubrukelig. Kjøp deg noe annet enn k700 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Heisann. Min mening er at k700 også er utrolig dårlig på sms, går tregt samt vannvittige dårlige taster. Det lyset funker helt ok til å finne nøkkelhullet på bilen om natta, men ellers ubrukelig. Kjøp deg noe annet enn k700 K700 er nå en veldig bra telefon da... Fordi om sms-skrivingen går litt tregt skulle det ikke hindre deg i å kjøpe den... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Heisann. Min mening er at k700 også er utrolig dårlig på sms, går tregt samt vannvittige dårlige taster. Det lyset funker helt ok til å finne nøkkelhullet på bilen om natta, men ellers ubrukelig. Kjøp deg noe annet enn k700 K700 er nå en veldig bra telefon da... Fordi om sms-skrivingen går litt tregt skulle det ikke hindre deg i å kjøpe den... K700i er en bra telefon. Den er mye raskere enn t630 på sms. Knappene er av de bedre. Lampen på baksiden har en begrenset virkning på bilder. Den har ikke noe for seg på objekter som er mer enn 1-1,5 meter unna. Endret 10. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har ahtt både T630 og K700 og jeg kan bekrefte at tregheten fra T630 ikke eksisterer på K700. Denne er rask på respons og god å skrive med Anbefaler den på det sterkeste!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Skjønner ikke hvorfor noen sier at K700i er treg på SMS. Gammel firmware? Jeg merker absolutt ingen forsinkelser når jeg skriver med min. Synes denne er langt bedre å skrive med enn min M65. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Nå er det år og dag siden jeg hadde en mobil med normalt tastatur (3650, så p800, så N-gage), men jeg syns egentlig K700i ikke har noe problemer med å følge med i svingene. Det er iallefall ikke mobilen som er flaskehalsen når en SMS skal skrives. Lyset er greit å ha. Brukte mobilen som lommelykt senest forrige helg. Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Så problemet amobil nevner om treghet når man skriver er løst? Leste at S65 har mulighet for å surfe på internett normalt, dvs at man kan få fram f.eks gamespy.com slik siden vil fremstå på en pc. Har k700i denne muligheten? Lenke til kommentar
nxm Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har hatt min K700i telefon i over to måneder nå, og jeg har ikke opplevd noe problemer med 'treghet' når jeg skriver SMS. T610 var dårligere sånn sett. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Når det gjelder lyset til telefonen fungerer dette supert til sitt formål... altså kun til nære objekter når det er mørkt..... det er ingen blitz... Jeg bruker den som lommelykt funker fett til det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå