ggp Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har nettopp satt i sammen Hovedkortet mitt, ET problem. Jeg kan ikke spille av lyder, kommer en rar feilmelding. Må jeg reinstallere lyd driveren eller kan det være en feil i koblingene ? - kommer en lyd som kanskje noen kjenner igjen fra GAMLE mario spill (stygge lyder) - Takker for svar Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Seff bør du ha lydkort-drivere på plass. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Seff bør du ha lydkort-drivere på plass. Nå gir vel de fleste brikkesettprodusenter ut driverbundler som oppdaterer alle integrerte komponenter Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Seff bør du ha lydkort-drivere på plass. Nå gir vel de fleste brikkesettprodusenter ut driverbundler som oppdaterer alle integrerte komponenter Helt enig, men er litt usikker på om han har separat eller integrert lydkort ? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Seff bør du ha lydkort-drivere på plass. Nå gir vel de fleste brikkesettprodusenter ut driverbundler som oppdaterer alle integrerte komponenter Helt enig, men er litt usikker på om han har separat eller integrert lydkort ? Når du nevner det så er jeg enig i at det kommer dårlig frem om det er det ene eller det andre Hva med litt info om HK osv. trådstarter? Lenke til kommentar
ggp Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 hehe, jeg fikk det til nå, jeg fikk nesten helt panikk Tusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå