srbz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Her er et bilde av Abit IC7-MAX3 (som jeg har). Når jeg starter pcen, begynner viften i midten å bråke veldig. Da stopper jeg den fysisk med hendene, og prøver å trekke den litt ut. Når jeg har gjort dette 2-3 ganger, slutter den. Men jeg vil helst slippe å gjøre dette. Noen som har noen idé om hva som kan være galt/evt. hva som kan gjøres for å fikse det? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Abit sender deg garantert ei ny vifte hvis du sender en mail til de, det gjorde det ihvertfall med de dårlige viftene som var på Abit IC7-G før. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Ok, det holder å sende mail og så sender de en ny vifte som er enkel å montere selv eller? Er litt rart da, HK er jo bare ca en mnd gammelt... Hadde problemer med det 2 ganger for litt over en uke siden, og nå de siste 3-4 dagene har det vært slik hver gang... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ja, viften er lett å montere, du må nesten sende mail selv å spørre, men siden det er så kort siden du kjøpte kortet går det jo på garantien. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har samme problem med mitt IC7-MAX3 kort, men i mitt tilfelle gjelder det og OTES vifta....har sendt mail til abit, og venter på svar............. Lenke til kommentar
oajen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Har samme problem med mitt HK.Hva er e-mail adressen som jeg skal benytte for å få kontakt med Abit? Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har faktisk akkurat samme problem, og mitt er vel 2-3 mnd gammelt. Blitt værre i de siste dagene. -Heiper- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg hadde det samme problemet, kortet var kjøpt hos Komplett. De puttet en vifte i en konvolutt, og jeg hadde den dagen etterpå. Det er et kjent fenomen med det hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå