spøkelse Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har et Nikon-apparat. Bør jeg ta makrobilder med zoom, eller bør jeg gå tett opptil? Eller spiller det ingen rolle? Lenke til kommentar
F828 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Kan du ikke bare ta noen bilder med og uten zoom og sammenligne da? F828 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du skal berre skru på macrofunksjon, og gå tett opptil ja.. Trur zoom + macro føkker fokuseringa litt elns. Lenke til kommentar
znapper Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Har et Nikon-apparat. Bør jeg ta makrobilder med zoom, eller bør jeg gå tett opptil? Eller spiller det ingen rolle? Når du zoomer minsker dybdeskarpheten din, når du fotograferer macro er allerede dybdeskarpheten liten og du risikerer derfor at mindre av objektet du fotograferer forholder seg skarpt. Gå nærmest mulig er mitt råd. Endret 27. september 2004 av znapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå