Arsenal_RULES Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Når jeg skal instalere xp, kommer denne meldingen opp: The language of this istallation of Windows differs from the one you are installing. The option to upgrade will not be avaliable! Noen som har peiling, på hva jeg må gjøre??? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 er vel feilposta...prøv windows kategorien du. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Enkelt og greit, velg Clean Install Som du sier, språket er forskjellig på den du skal installere, og den du har inne fra før, så du kan ikke oppgradere bare. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 ops, feilposta.... Clean Istall sier du, hm... Skal prøve det da! Noen flere idèr hva jeg kan gjøre??? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ja, du kan jo restarte PC'n, gå inn i bios og sette cd-romen til primary i boot rekkefølgen, sette inn XP-cd'n der og formatere. Da vil du også få en clean install. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Flyttet til "Programvare" --> "Windows". Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Det skal ikke være lett... Er nødt til å ha xp, skole sammenheng. kjipt, for det bare ikke til. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Kikk i et av de heftene du fikk med da vel, der skal det vel være en slags guide vil jeg tro. Hvis ikke, så skal det ikke være værre enn å starte maskinen med XP-cd'n i CD-ROMen og følge instruksjonene Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Tusen takk for hjelpen. Det gikk tilslutt, clean Install. THANKS Complexion! Takker, det var virkelig bra, begynte å ligge litt etter på skolen takke være at jeg brukte all tiden min på å få instalert xp, istedenfor lekser, menmen, nå er jeg på skinner. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hehe, det er godt å høre at du fikk det til Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 DU kan jo instalere Windows oppå den gamle og redogere "c:\boot.ini" til og bare starte opp fra den nye instalasjonen... D er d jeg har gjort ett par ganger nå, funker fett og ingenting blir slettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå