<Andtho/> Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har en HP pavillion ze4204s med Intel celeron CPU 1,60 mhz, 191MB ram og Radeon IGP 340M skjermkort.. Vet at dette ikke er en racer av en maskin og hadde ikke forventet det når jeg kjøpte den heller.. Men det jeg trenger hjelp til er: Pcen sliter med enkle gjøremål som å åpne to mapper samtidlig, den er sinnsykt treg når jeg trykker på start menyen, det tar flere sekunder fra jeg trykker til menyen kommer opp. Dette skjer selvom jeg ikke har noen andre programmer gående.. Fikk tak i et program som kontrollerer bruken av minnet og den forteller meg at pcen bruker omtrent halvparten av minnet bare på å stå standby. Hva er galt? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hvilket OS kjører du på den? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 har du installert windows på den etter at du kjøpte den? eventuellt kan du prøve å kjøre recovery cd-platene du fikk med... sett etter virus? treghet kan ofte være et tegn på virus eller spyware. ps: norton bruker mye minne. Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) xp home.. Har Norton og diverse reklame programmer.. Har kjøpt meg stasjonær pc, så jeg bruker ikke den bærbare så mye, men det hender jeg bruker den ved annlegget i stua som Mp3 jukebox.. Eneste som står å går er det trådløse nettverkskortet, ellersikkeno.. er merkelig at den er så treg.. Kjørte recovery pga. nettopp dett problemet for ikke lenge siden.. orker ikke gjøre det igjen hvis det kan unngås.. Endret 10. september 2004 av AnDtHo Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 kanskje du da skulle prøve å fjerne reklameprogrammene... hvertfall dersom det er noe du absolutt ikke trenger... Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 kanskje du da skulle prøve å fjerne reklameprogrammene...hvertfall dersom det er noe du absolutt ikke trenger... Mente sånne reklame fjerningsprogram.. cc-cleaner og spybot heter de visst.. Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Noen som har en ide? Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Noen som har en ide? Bruk Ad-Aware! Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Og om ikkje det hjelper er formatering kuren for det meste. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Den har ikke vært slik før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå