Gå til innhold

Hvilket kabinett duger til mitt oppsett?

Anbefalte innlegg

Skal bygge ny pc:

AMD 64 3000+ BOXED

2 SATA Harddisker (74 raptor og 160 seagate)

Asus K8N-E DELUXE Hovedkort Socket 754

Zalman Vifte med Zalman Grill ZM-OP1 80x80 mm vifte x 2

1024MB Kit w/two matched CMX512-3200XL DIMMs

ATI 9800 PRO

Har ikke funnet kabinettet enda, men har bestemt meg for denne strømforsyningen.

Vil ikke ha noe fancye greier, og budsjettet ligger i underkant av 1000-lappen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm... et godt kabinett?

Likte ikke designet helt, men det bryr jeg meg ikke så mye om heller, så...

Bryr du deg ikke om at det skal ha masse flashy farger og effekter, men heller at det skal være brukervennlig, billig og ha inkl god psu anbefaler jeg dette! :yes:

Edit: Det som er litt tøft med dette kabinettet er at du kan kjøre en bunch med disse i de nederste 5.25-bayene :thumbup:

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

psu'n er veldig bra.. :)

liker selv chieftech'n som det er linket til, da du kan sette inn disker på tvers, kontra på langs..(smaks-sak)

skal du ha plexi og fancy lys, gå for chieftech'n og NorthQ'n, men hvis det ikke er viktig for deg, velg heller Aopen.

de 150 kr det koster ekstra for gaming"tingen" er det bedre å legge i frakt fra psdata.. ;)

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

Hvis du ikke bryr deg om det er fint eller vil/kan modde selv, helt klart dette.

Det har en hel haug med smarte løsninger, og veldig modde venlig, du kan f.eks ta vindu i sida(microplex har et vindu som har hull der den vifta som går på pci portene er s¨det passer perfect)og lakke det og sette inn katoder, s kan du ha et kabinett ngen andre har som ser drit fett ut!

Test hos ocshoot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...