Ggg Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 P.S Batteriet på 510m er dårlig. Du bør ikkje rekna med meir enn 2 timar med normal bruk. Kan det virkelig stemme? 2 timer med "normalt" bruk, det er jo ingenting. Trodde ikke det ble laget noen nye pc'er med så dårlig kapasitet. 4 cellers batteri, det mest vanlige hos andre er vel 8. Fordelen er litt lavare vekt, ulempen er dårlig batterikapasitet. Dell tar ca 1100 for nytt og bedre batteri. Om du bruke pc'en i nærheten av kontakt til vanlig er det ikkje eit problem, men tenkte eg skulle advara deg. (Klare foresten fint 3 timar + med film i fullskjerm/tv) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Lithium Ion 72Whr (9 cell) batteri Er ikke det 9 celler da? Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Lithium Ion 72Whr (9 cell) batteri Er ikke det 9 celler da? Det ser ut til å vera 9 celler og skal gi bra batterikapasitet. Min 510m (kjøp i mars) har 4 celler og dell oppgir 4 celler på sida du linka til i første post: Lithium-ion batteri 32WHr (4 celler) med ExpressCharge™ teknologi Var dette eg ville gjera det oppmerksom på. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Ahaa, takk for at du sa ifra.... Visste ikke det jeg. Har du kjøp nytt batteri eller overlever du med 4 celleren? Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Ahaa, takk for at du sa ifra.... Visste ikke det jeg. Har du kjøp nytt batteri eller overlever du med 4 celleren? Kjøre med orginal ennå. Får sjå etter kvart som det blir dårligare, blir vel fort eit nytt då. Til all seriøs bruk er eg i nærheten av kontakt og det gjer ikkje så mykje at batteriet er dårleg. Er mest ved sofasurfing o.l. (wlan) det er plagsomt, men nå har eg fått ordna det så ladaren når til både arbeidsplass (god margin) og sofaen (så vidt) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Er pc'en din helt stille? Er den å anbefale? Edit: slang på litt Endret 14. september 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er pc'en din helt stille? Er den å anbefale? Edit: slang på litt Svært stille. Normalt ligg den mellom lydlaus og svak summing. Den einaste gongen vifta laga mykje lyd var ved bios-flashing. Eg har ikkje problem med å anbefala pc'en til andre. (Er meir skeptisk til Dell*). På tidspunktet eg handla var det denne modellen som var billigast i forhold til mine krav. Skal vera mange gode pc'ar i denne klassen. *Dell suport i Norge må brenna i he*****. Ba om at dei kom med oppdatert bios slik at den støtta 1400x1050 slik skjermen er laga for. Sidan problemet oppstår i linux drite dei i det. (JA, det er eit biosproblem, ikkje linux.) Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er pc'en din helt stille? Er den å anbefale? Edit: slang på litt Svært stille. Normalt ligg den mellom lydlaus og svak summing. Den einaste gongen vifta laga mykje lyd var ved bios-flashing. Eg har ikkje problem med å anbefala pc'en til andre. (Er meir skeptisk til Dell*). På tidspunktet eg handla var det denne modellen som var billigast i forhold til mine krav. Skal vera mange gode pc'ar i denne klassen. *Dell suport i Norge må brenna i he*****. Ba om at dei kom med oppdatert bios slik at den støtta 1400x1050 slik skjermen er laga for. Sidan problemet oppstår i linux drite dei i det. (JA, det er eit biosproblem, ikkje linux.) Interessant å se hvorden dette spørsmålet: "64mb delt grafikk ram, nok til warcraft?" kan utvikle seg til dette svaret Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Er pc'en din helt stille? Er den å anbefale? Edit: slang på litt Svært stille. Normalt ligg den mellom lydlaus og svak summing. Den einaste gongen vifta laga mykje lyd var ved bios-flashing. Eg har ikkje problem med å anbefala pc'en til andre. (Er meir skeptisk til Dell*). På tidspunktet eg handla var det denne modellen som var billigast i forhold til mine krav. Skal vera mange gode pc'ar i denne klassen. *Dell suport i Norge må brenna i he*****. Ba om at dei kom med oppdatert bios slik at den støtta 1400x1050 slik skjermen er laga for. Sidan problemet oppstår i linux drite dei i det. (JA, det er eit biosproblem, ikkje linux.) Interessant å se hvorden dette spørsmålet: "64mb delt grafikk ram, nok til warcraft?" kan utvikle seg til dette svaret Sant så sant, men jeg er mer imponert over alle som snakker om warcraft 2 etter at jeg har sagt at jeg spiller warcraft 3 (the frozen throne). Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Husk på at minnet på gf2 mx er sd-ram, mens Intel extreme bruke systemminnet som er ddr. (Det er vesentlig raskare, sjøl om det er delt internminne.) GeForce 2 MX finnes med DDR-minne også. DDR-versjonen er dårligere enn SDR-versjonen. Så det så. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Men ut fra det Mennesker har postet her, kan jeg spille, men ikke forvente så mye? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ja,du kan nok spille det på 800x600 med bra detaljer. en venn av meg har en celeron 433 med ati rage 128 og kjører det glatt med det mulig du kan kjøre på enda bedr detaljer, det skjermkortet du har er helt kurrant til litt eldre spill på middels til dårlig grafikk Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 ja,du kan nok spille det på 800x600 med bra detaljer. en venn av meg har en celeron 433 med ati rage 128 og kjører det glatt med det mulig du kan kjøre på enda bedr detaljer, det skjermkortet du har er helt kurrant til litt eldre spill på middels til dårlig grafikk Så flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå