vehitman Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Asså jeg har klart å spille War3:RoC på en celly 633 og sis630 m/32mb delt minne og det hakka helt forferdelig på laveste instillinger, men at det gikk i det hele tatt sier vel litt. Og jeg spiller det daglig på en gf2mx igp@32m og det funker fint. Så slapp av mann, det går helt greit... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Sånn jeg forstår det: Jeg kan spille det, men på crappy innstillinger? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 du kan spille det fint, kanskje litt dårlige innstillinger, men går nok bra Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Sånn jeg forstår det: Jeg kan spille det, men på crappy innstillinger? du kan spille det fint, kanskje litt dårlige innstillinger, men går nok bra Hmm, akkurat det jeg sa? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 crappy, er nok litt overdrevet, ikke high men ikke dårligst heller.Noe medium går fint. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 crappy, er nok litt overdrevet, ikke high men ikke dårligst heller.Noe medium går fint. Ok, da skjønner jeg... Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Intel extreme graphics er en helt elendig grafikkprosessor. Vesentlig dårligere enn Geforce 2MX. Jeg tror ikke WC3 vil bli veldig spillbart på denne maskinen. Finn en bærbar med litt billigere cpu og et litt bedre grafikkort. Radeon 9600, fx5200 eller noe sånt. Mye bedre overall ytelse. Lenke til kommentar
Stein_ Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Spiller wc3 frozen throne på min bærbare daglig. Den er en 700mhz pentium med 256 ram og S3 integrert skjermkort... Hør på dette; det LAGGER på 800/600 i oppløsning, men IKKE med 1024/768! Kjører med helt grei grafikk Endret 10. september 2004 av XeZ Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Spiller wc3 frozen throne på min bærbare daglig.Den er en 700mhz pentium med 256 ram og S3 integrert skjermkort... Hør på dette; det LAGGER på 800/600 i oppløsning, men IKKE med 1024/768! Kjører med helt grei grafikk Er det skjermkortet bedre en mitt? Jeg har 0 peiling på det...... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 BILLIG med MYE bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Blir nok denne da Lenke til kommentar
Stein_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Var ikke akkuratt billig da, men godt skjermkort og prossessor=) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Var ikke akkuratt billig da, men godt skjermkort og prossessor=) ja, sant.... men jeg vil i utgangspunktet ha en god prosessor, og hvis jeg skal ha grafikkort i tillegg så blir jo prisen deretter. Ville egentlig ikke ha widescreen, er det bra med det? Endret 11. september 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har en bærbar med widescreen. Syns det er bedre enn med vanlig skjerm. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Intel extreme graphics er en helt elendig grafikkprosessor. Vesentlig dårligere enn Geforce 2MX. Pisspreik! Husk på at minnet på gf2 mx er sd-ram, mens Intel extreme bruke systemminnet som er ddr. (Det er vesentlig raskare, sjøl om det er delt internminne.) Har 510m og den spele t.d. Ghost Recon bedre enn pc'en med gf2 mx. Klarer bedre grafikk-settings enn med mx'en. Det er langt i fra ein super 3d-chip, men den har ikkje problem med å matcha ein gf2 mx. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Intel extreme graphics er en helt elendig grafikkprosessor. Vesentlig dårligere enn Geforce 2MX. Pisspreik! Husk på at minnet på gf2 mx er sd-ram, mens Intel extreme bruke systemminnet som er ddr. (Det er vesentlig raskare, sjøl om det er delt internminne.) Har 510m og den spele t.d. Ghost Recon bedre enn pc'en med gf2 mx. Klarer bedre grafikk-settings enn med mx'en. Det er langt i fra ein super 3d-chip, men den har ikkje problem med å matcha ein gf2 mx. Hmm, så du mener at jeg kan spille the frozen throne uten problemer? Er litt kjedelig om jeg da kjøper den og det ikke funker da... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Vel, tilog med NFS Underground funker greit på min 500m. Det med 64mb delt minne. CS kjører glatt, både 1.5 og 1.6, og GTA vice city går meget bra. Battlefield 1942 går og fint. Så den integrerte brikken er ikke dårlig Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hmm, så du mener at jeg kan spille the frozen throne uten problemer? Er litt kjedelig om jeg da kjøper den og det ikke funker da... Har ikkje spelt the frozen i det heile, så eg garantere ingenting. Ville berre sei at intel extreme ikkje er så elendig som mange vil ha det til. Når eg handla bærbar såg eg ikkje på skjermkort i det heile (Har stasjonær med nyare ATI til speling). Var meir på gøy eg prøvde å legga inn GR og blei positivt overaska over at det gjekk så bra. P.S Batteriet på 510m er dårlig. Du bør ikkje rekna med meir enn 2 timar med normal bruk. Lenke til kommentar
jornt Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 WarCraft 3 funker fint på mitt GeForce4 MX 440 64 MB kort, som har ca 5000 poeng i 3Dmark 2001. Men Dell 510m har bare rundt halvparten av dette ifølge et par artikler jeg fant med å google "Dell 510m 3dmark 2001". WarCraft 2 fungerer fint på en Pentium på rundt 100 MHz Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Hmm, så du mener at jeg kan spille the frozen throne uten problemer? Er litt kjedelig om jeg da kjøper den og det ikke funker da... Har ikkje spelt the frozen i det heile, så eg garantere ingenting. Ville berre sei at intel extreme ikkje er så elendig som mange vil ha det til. Når eg handla bærbar såg eg ikkje på skjermkort i det heile (Har stasjonær med nyare ATI til speling). Var meir på gøy eg prøvde å legga inn GR og blei positivt overaska over at det gjekk så bra. P.S Batteriet på 510m er dårlig. Du bør ikkje rekna med meir enn 2 timar med normal bruk. Kan det virkelig stemme? 2 timer med "normalt" bruk, det er jo ingenting. Trodde ikke det ble laget noen nye pc'er med så dårlig kapasitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå