Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei jeg skal kjøpe bærbar og spiller svært lite. Det eneste spillet jeg spiller er warcraft. Holder det integrerte kortet som følger med her? Eller vil oppløsningen være ubrukelig? Dell 510m Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Warcraft 1 : Ja. Warcraft 2 : Litt lagg tror jeg, men bør gå greit..... Warcraft 3 + exp : Meget tvilsomt... Nå er no ikke en Dell Laptop designet til spill... Oppløsningen er god den. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Er The frozen throne jeg spiller ja. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Da blir det nok dårlig med spilling på den... Forzen throne lagger på min gamle pc gf4 128mb 512 DDR 1.7GHZ men da er jo alle innstillinger på max, kan hende at maskinen klarer det på minmum... eller ULTRA LOW. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Gidder ikke å ha alt på low, det er ikke gøy en gang Lenke til kommentar
bat.man Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hadde en dell inspiron P4 1,6, 256 ram, geforce2 32 mb. tidligere og klarte fint å spile warcraft 3 på grei oppløsning. Tror jeg spilte på 800 x 600 og maks detaljer. Funker greit det. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Warcraft3 er ikke spesielt krevende for maskiner av nyere dato. Så du får nok en helt akseptabel kvalitet på maskinen du linket til. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Warcraft3 er ikke spesielt krevende for maskiner av nyere dato. Så du får nok en helt akseptabel kvalitet på maskinen du linket til. Er du sikker? Jeg vil ikke kjøpe for så å bli skuffet... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Skal maskinen i det hele tatt brukes til noe 3d-spill, ville jeg ha unngått delt minne. Kanskje du angrer seinere om det er noen andre spill du plutselig får lyst til å prøve. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Skal maskinen i det hele tatt brukes til noe 3d-spill, ville jeg ha unngått delt minne. Kanskje du angrer seinere om det er noen andre spill du plutselig får lyst til å prøve. Sant det, men tenkte jeg skulle bruke den stasjonære til harcore gaming Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg spilte Warcraft 3 med Athlon XP 1800 og GeForce 2 MX (!!!) etter at det normale skjermkortet mitt tok kvelden. Merket at det ble litt glattere bevegelser når jeg fikk nytt igjen, men det var helt kurant å spille med reserve-kortet. Og jeg tror jeg kan garantere at ingen leverer en ny PC idag som er dårligere enn geforce 2 mx ..... :-) Warcraft er ikke det som stresser skjermkortet mest Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Warcraft 2 : Litt lagg tror jeg, men bør gå greit..... http://people.freenet.de/hkmultiplayer/wc2-ssh1.jpg Seriøst mann, du kan kjøre WC2 på en 486 med 4mb sjermkort (sånn ca.). Men aner ikke hvor mye makt det er i de veike bærbare sjermkortene, men WC3 krever ganske lite. Prosessoren i den bærbare er jo god. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Warcraft 2 : Litt lagg tror jeg, men bør gå greit..... Øøøh, dette spille spilte jeg i '95 med et 2 MB Cirrus Logic skjermkort på en P133. Det gikk glatt som bare rakkern. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Warcraft 2 : Litt lagg tror jeg, men bør gå greit..... 64mb integrert lagger IKKE i warcraft 2. Warcraft 2 kjører glatt på et 2mb Virge grafikkort Lenke til kommentar
Mogwai_26 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 WC2..lag med 64mb! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Men er det noen som har prøvd the frozen throne med det skjermkortet? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg spilte Warcraft 3 med Athlon XP 1800 og GeForce 2 MX (!!!) etter at det normale skjermkortet mitt tok kvelden. Merket at det ble litt glattere bevegelser når jeg fikk nytt igjen, men det var helt kurant å spille med reserve-kortet. Og jeg tror jeg kan garantere at ingen leverer en ny PC idag som er dårligere enn geforce 2 mx ..... :-) Warcraft er ikke det som stresser skjermkortet mest Jeg spilte Warcraft 3 med en PII 333mhz og voodoo3 2000 16mb grafikkort men da var alt på lavt så jeg tror det absolutt vil funke Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Men er det noen som har prøvd the frozen throne med det skjermkortet? Det er ikke noe revolusjonerende nytt i Frozen Throne. Bare mer av det samme. Det må et skifte av underliggende grafikkmotor til hvis det skal gjøre nok til at det ikke er spillbart. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Men er det noen som har prøvd the frozen throne med det skjermkortet? Det er ikke noe revolusjonerende nytt i Frozen Throne. Bare mer av det samme. Det må et skifte av underliggende grafikkmotor til hvis det skal gjøre nok til at det ikke er spillbart. Tror han tenker mer på overgangen fra WC2 (som alle har kommentert) til WC3 som ingen har gitt noe bra svar på. (bare såvidt jeg sjønner hva jeg selv mener med den settningen, men hvis du tenker hardt....så kanskje) Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Men er det noen som har prøvd the frozen throne med det skjermkortet? Det er ikke noe revolusjonerende nytt i Frozen Throne. Bare mer av det samme. Det må et skifte av underliggende grafikkmotor til hvis det skal gjøre nok til at det ikke er spillbart. Tror han tenker mer på overgangen fra WC2 (som alle har kommentert) til WC3 som ingen har gitt noe bra svar på. (bare såvidt jeg sjønner hva jeg selv mener med den settningen, men hvis du tenker hardt....så kanskje) Sikkert jeg som misforsto siden min erfaring var med WC3 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå