JimRamse Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Har mottat min nye blokk fra Statene nå. Den er var rå!!! Max temp på 55 grader med 6800Ultra med modda bios til 1.5v å OC til 475/1300 Prisen ble ca en høvding, + tolling. Koster å være kar Endret 10. september 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Så kommer det store spørsmålet, hvor mye kosta det?? Okey.. 1200 kr da regner jeg med? Billigere enn å kjøpe det med nvidia sin egen vannkjøling iallefall Endret 10. september 2004 av PoWerFeeD Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 $124.95+moms+frakt regner jeg med. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Grattis med et pent stykke kobber der! Man får det vel ikke så mye bedre en det der. Men jeg lurte på en ting, er det noen komponenter under neoprenskiven på baksiden som kan bli litt varme? Umiddelbart vil jeg vel tro at det ikke har noe som helst å si på ytelse og overklokking - ellers hadde de vel ikke gjort det slik. Men at det i verste fall kanskje kan redusere levetiden på noen smådeler? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Blokken har i alle fall utseende med seg. Gratulerer, JimRamse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå