Pels Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hvor mye vil det si å overklokke HK med 20-30 MHz mere? Er det mye og vil det skade komponenter osv.. ? Kommet sikkert an på hvilken HK .. Har et Asus A7V600... Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 nei, eg har testet og klokke min 100mhz (fra 200 til 300mhz). Ingenting blei skadet, men vist du ikkje har agp\pci lås så er det veldigt begrenset hva du kan klokke, skjermkortet vil ikkje starte osv. Du kan og skade hd vist du ikkje har pci lås, men det skjer ingenting sålenge du er forsiktig. klokk pc en 5 mhz om gangen så skla det gå fint Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Fint.. DA prøver vi det.. i manualen står det ... with fixed AGP/PCI frequencies. Det er vel agp\pci lås ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Fint.. DA prøver vi det.. i manualen står det ... with fixed AGP/PCI frequencies. Det er vel agp\pci lås ? Det stemmer Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ehh, dette med at hk ikke kan bli skadet stemmer vel ikke helt? i alle fall gikk mitt til himmels under et heller trist forsøk i å nå litt høyere fsb, på usle 43mhz over 200fsb ble det svart, er det feilvare det hk jeg fikk elller er dette en regel? hk-et er et albatron kx18d pro, og JA agp/pci lås var på under forsøket Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Det kommer vel an på diverse andre faktorer.. noen hk lar seg overklokke bra, noen ikke .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå