pcp160 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hei! Er det noen som kan henvise til en tråd/gi meg et svar på om det er anbefalt å skru av alle brannmur-fugnsjoner i windows når jeg har Norton internettsecurity innstalert (og på) Er også usikker på om jeg bør ha noe i tilegg til norton, spy ware programmer av noe slag Har hørt at flere "sikkerhets programmer" samtidig kan skape problemer? Kjører XP pro (uten SP2), Norton Internett security 2004 Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Det holder med en. Når du legger inn SP2, og den finner NIS, så anbefaler den å bruke NIS istedet for xp sin innebygde. Så jeg vil da annta at de mener det samme om den som ligger i SP1 også Endret 10. september 2004 av m-kane Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Kan ikke gi deg noen linker, men min erfaring sier at det enkleste er det beste. Ser ingen grunn til at du skal ha flere brannmurer/AV programmer gående samtidig. Disse kan komme i konflikt med hverandre, og selv om de ikke "tryner" systemet ditt så kan de bidra til at ting går tregere. Det er liksom begransa hvor mange kondomer vi skal bruke samtidig før vi føler oss absolutt sikre......... Installer Spybot/Ad-Aware, og kjør disse når du føler for det. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 He he... skjønner! Så Ad aware kjøres manuelt, og kan ligge inne uten å stjele resurser? har ikke så mye å ta av! Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ad-Aware er et prog du starter av egen vilje ja:) Finn deg et AV prog/brannmur du føler deg komfortabel med, så er du langt på vei i mål:) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Greit, takk for gode svar:) er komfortabel med Norton i grunn, bortsett fra at den tar endel prosessor (har 1Ghz P 3, 512 Mb Ram) men resurser tar vel alle AV. Så fortsetter vel med det, og så skal jeg prøve ut feks Ad aware. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 PC'en din fikser fin Norton, og Ad-Aware laster du ned her: http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Supert! Vil du si at den "free" versjonen på siden du linket til er tilstrekkelig som tilegg til Nis 2004? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå