Veronica_ Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Absolutt den sprekeste bilen! Uten tvil! MVH Veronica- Cosworth-frelst! Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nettopp vært passasjer i en slik? ;P Lenke til kommentar
Veronica_ Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Nettopp vært passasjer i en slik? ;P Hehe,har digga Sierra Cosworth i litt over 4 år nå,er helt frelst! Finnes ikke sprekere bil,fet lyd og ligger så sinnsykt bredt! Kan det bli bedre?? *nei* MVH Veronica. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Syns du den gamle eller nye modellen er kulest da? Personlig liker jeg den nye:) Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Her er bilde av den "nye" modellen: Lenke til kommentar
Veronica_ Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Liker den best selv,sprek den der da,med combat kit og greier! Fett! Er selv eier av en Sierra 90modell,som skal bli Cosworth med tida...når pengene strekker til da.. MVH Veronica. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Jeg så rumpa på en Cosworth i går kveld da, om det teller... Jeg kan iallfall skrive under på at den kjørte fra meg relativt raskt når det ble grønt lys. Endret 13. september 2004 av |FSK| Lenke til kommentar
Veronica_ Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Hehe,rå! Hvor kjørte du da,og hva kjører du foresten? :-) MVH Veronica. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå