phax Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 som sagt, jeg klarte og gjøre en folder "privat" før formatering.. så nå har jeg problemer med å komme innpå folder'n igjen, ikke får jeg slettet den heller. får bare "access denied" uansett va jeg gjør! har bare lyst å bli kvitt den egentlig! noen som har noen gode råd? takker og bukker. Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Gå inn i egenskaper for mappen, gå på rettigheter og finn ditt brukernavn... (De var det som stod i guiden FØR du poster) (Kansje du må trykke på noen knapper og slikt sitter på linux nå så jeg kan ikkje se de for me ) (Skolelinux ) Endret 10. september 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 ja leste det der men skjønnte ikke helt hvor jeg skulle trykke.. knapper er vanskelig.. hvertfall, her er de eneste mulighetene jeg får ved å høyreklikke og velge properties: Her er hvor lure meg valgte "make this folder privat" før formateringen: og visst jeg klikker på advanced: noen tips? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Når du er i Windows Explorer: - Verktøy -> Mappe alternativer -> Vis fanen Et sted nederst i listen så finner du; "Aktiver enkel fildeling", deaktiver denne. Da vil du få en Sikkerhets fane i Mappe egenskaper. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 der funka det gitt! tusen takk begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå