wunderbaum Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hva må jeg ha og hvor mye koster det hvis jeg kun skal vannkjøle CPU (AMD Athlon XP2200+) og 2 HDD? Er lei av at prosessoren er så "treg", så jeg tenkte jeg skulle investere i vannkjøling sånn at jeg kan overklokke den. HDD står klint inntil hverandre, så de får ikke så mye kjøling fra vifta som står foran. Og så bråker pc'en alt for mye med 7 80x80 vifter Folk holder ikke ut når jeg skal på LAN sammen med dem Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Har du dårlig CPU vifte? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Jeg har den som fulgte med tror jeg. Er ikke sikker, er for lenge siden jeg satt sammen. Men den er ikke akkurat bra Hvis det er 25 i rommet, så er det garantert nærmere 60 på cpu. Kan forresten varme opp rommet med varmen fra pc'en Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du kan begynne med dette settet og koble på en HD kjøler etterhvert. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Du kan begynne med dette settet og koble på en HD kjøler etterhvert. Takker På bestillingsliste når lønninga tikker inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå