ilpostino Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 For en stund siden var det en person som tilbød modding av xBoxer på QXL. Etter en tid venting bestemte jeg meg for å slå til. jeg ringte han i forrigårs og avtalte møte for overlevering av xBox. (han skulle samtidig sette inn en 120GB hd som jeg gav han samtidig). Fordi vi begge hadde planer litt senere på dagen avtalte vi å møtes på kvelden for overlevering av xBox og penger. Cirka 2 timer før vi skulle møtes fikk jeg en melding om at det var noe som dukket opp så han kunne ikke møte meg alikavel, men at vi kunne møtes dagen etter (som er idag) for bytte xBox <-> penger. han studerte på dagen så jeg kunne møte sambisen hans for overlevering. Etter at jeg fikk den meldingen har jeg både sendt sms og prøvd å ringe uten at han har svart eller tatt telefonen. (har prøvd å ringe fra flere forskjellige telefonnumre). han fikk xBoxen igår og byttet ble forskyvet til idag, men han har hverken gitt svar på sms/tatt telefonen eller git lyd fra seg. jeg begynner å føle at jeg sitter med skegget fult av postkasser. har jeg vært grenseløs naiv i denne sammenhengen eller finnes det håp for at jeg vil få tilbake xBoxen min tror dere..? klokken er nå 12.15 så det kunne (kanskje) hende han tok kontakt når han var ferdig på skolen... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det er litt tidleg å seie noke med sikkerheit. Han kan ha lagt igjen telefonen ein stad kor han ikkje høyrer den, eller at han har det så travelt på job at han ikkje har tid. Men for å være ærlig ser det ikkje særleg bra ut. Du får berre fortsette å mase på han. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Sjekk opp nummeret på telefonkatalogen.no eller send QXL en mail og få adressen hans. Men, hvis han sier at han studerer på dagen, så er det godt mulig at han er opptatt med noe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 har prøvd å sjekke nummeret hans, men han har hemmelig nummer... har også brukt det som søkestreng på diverse søkemotorer for å se adresse og lignende ligger på en eller annen hjemmeside, også dette uten hell. det kan være, som tidligere nevnt at han er opptatt på skolle eller jobb og jeg håper dette. litt trist måte å bli adskilt min kjære xBox på... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 heldivis tok han fyren kontakt da jeg var på jobben. pluket opp et stykk modifisert xBox på vei hjem... så det hele løste seg heldigvis bra.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 heldivis tok han fyren kontakt da jeg var på jobben. pluket opp et stykk modifisert xBox på vei hjem... så det hele løste seg heldigvis bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå