nissik Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Heisann Mulig det bare er kødd fra noen som har tilgang til en SMS sender der man kan sette nummeret, men uansett. Jeg fikk en SMS der den i listen over sms'er på mobilen min (6230) kommer opp med tittelen "uleselig" - meldingen er fra 19923 (som ikke er et registrert kortnummer hos operatørene. I meldingen står det "SIM oppd. Slå av/på tlf" Dette har jeg ikke vært borti før - har ikke testet å skru av/på telefonen, for jeg vil tenke meg litt om først - men om det er noen som har sendt en simkort oppdatering via sms er det første gang jeg har hørt om det. Noen andre som har sett denne meldingen ? Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 fikk samme mld i går. nummeret mitt ble portert fra telenor til netcom. SMS kom til det gamle simkortet og gjorde kortet inaktivt, dvs. mobilen hadde deretter ikke lenger tilgang til telenor sitt nett. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Dette er en sim update melding fra Telenor. Legger inn prefererte operatører ved bruk i utlandet. Altså velger automatisk beste operatør når du er i utlandet. Edit: Skriveleif Endret 12. september 2004 av kjellml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå