Gå til innhold

OCZ dropper Enhanced Bandwidth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette gjelder vel også for Crucial Ballistix minnet også, ettersom at de bruker samme brikkene som OCZ EB.

Jeg mener å huske at Ballistix'ene bruker Micron G, mens E.B bruker Micron C, i hvert fall PC3500 og PC3700 utgavene. C revisjonen skal være hakket vassere. Det er i hvert fall flere som har suksess med E.B enn med Ballistix. Jeg er ikke alene om å mistenke Crucial for å ha sendt håndplukkede brikker til f.eks Anandtech...for å si det slik.

P.S. Orget meg forresten 2 av de 6 siste settene PC3500E.B på netshop ;)

Lenke til kommentar
Sålenge OCZ ikke dropper "Enhanced Latency (EL)" så kan det være det samme for meg, for generelt sett er Corsair XMS-3200 LL/XL å fortrekke etter min mening for best mulig ytelse.

nja , ocz er hakket bedre enn Corsair her iallefall er det min erfaring , ikke store forskjeller men dog er den der .

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt EB til en venn av meg som har Pentium 3.2GHz (NW)

Er det noen RAM som er bedre, eller er det noen problemer med Pentium og denne RAM'en? Måtte bestille i hastverk, var siste på lageret! :o

Ville ikke bestilt EB til en p4. Da ville jeg heller tatt 4000GOLD eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt EB til en venn av meg som har Pentium 3.2GHz (NW)

Er det noen RAM som er bedre, eller er det noen problemer med Pentium og denne RAM'en? Måtte bestille i hastverk, var siste på lageret! :o

Ville ikke bestilt EB til en p4. Da ville jeg heller tatt 4000GOLD eller noe.

:devil:

Noen som har lyst på 2 x512MB PC3500 OCZ EB RAM?

Hvor mye.....? ;)

Lenke til kommentar
Jepp, har en som jeg kjøpte hos Netshop , de hadde bare en inne da , litt for ille å kjøpe to til . Har liksom ikke behov for 3 stk

Da kjøper du 1. :)

*se bort på pappesken med 1GB 3200EB Dual Platinum i* :love:

Det er jo liksom der problemet ligger , du får ikke tak i dem enkeltvis kun i dual pack

Lenke til kommentar

Ikke for å gå helt OT her, men jeg spør; Hvilken RAM under 3.000,- er da best for P4 NW 3,2GHz?

EDIT: Han er ingen stor OC'er, men kan godt ha gode muligheter for OC. Men så lenge det ikke er noe som er dårlig, feil, ikke passer etc...

Nå er OCZ RAM'en på plukkliste, så jeg trenger hjelp asap ;)

Endret av pain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...