Joachim_F Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Electronic Arts har akkurat lansert en spillbar demo av årets FIFA-spill. Her får du spille kamp mellom Arsenal og AC Milan. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ah, den skal jeg prøve. Da skal jeg KNUSE stygge arsenal med Milan Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 denne må prøvast når eg kjem heim. Lenke til kommentar
PaulScharner Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det bare jeg som har det problemet med demoen at skjermen flimrer veldig når kampen begynner? Er det en bug på demoen, eller er det PC-en det er no galt med....tviler på at det er det siste Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det bare jeg som har det problemet med demoen at skjermen flimrer veldig når kampen begynner?Er det en bug på demoen, eller er det PC-en det er no galt med....tviler på at det er det siste ikkje noko problem med meg ivertfall. har du prøvd standard ting som å oppdater skjermkortdriverane? Lenke til kommentar
PaulScharner Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 jeg har en helt ny pc, og det er ikke no problem på noen andre spill Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 oppdater skjermkort drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg