leirpytt Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 http://www.linkmissing.com/neitilnrkavgift/ Sorry hvis den er blitt postet før Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 As if that is going to happen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Skriv under!! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg hadde visst skrevet under der før fikk jeg beskjed om. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 kom en stygg gammel mann å krevde nrk-lisens for 2 dager sia, fra meg og de 3 andre kollektiv folka jeg bor sammens med i tr.heim Ble mildt sagt ikke noe arti besøk... Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 De kommer hvert år til meg også... Lisensen står på dama, så prøver de seg med å få meg til å betale en jeg også. Sleipe jæ*ler.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Greit nok å betale lisens, men trenger de være så utrooolig griske og skvise ut ekstra penger så fort de får muligheten? (Les innlegget til leirpytt over). Jeg må betale 159kr ekstra for en måned pga. fyren som var på døren spurte hvor lenge jeg hadde hatt tv'n. Så jeg svarte "hm.. vel.. sikkert ca en mnd". OMG!! 1114kr! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Greit nok å betale lisens, men trenger de være så utrooolig griske og skvise ut ekstra penger så fort de får muligheten? (Les innlegget til leirpytt over). Jeg må betale 159kr ekstra for en måned pga. fyren som var på døren spurte hvor lenge jeg hadde hatt tv'n. Så jeg svarte "hm.. vel.. sikkert ca en mnd". OMG!! 1114kr! Var denne måneden i samme periode som du betaler for? Vanligvis må man betale for full periode uavhengig av hvor lenge du har hatt TV. Husk at de ingen rett overhodet å komme inn i boligene deres da. De trenger politiet (gjerne med ransakelsesordre om jeg ikke tar feil) for å kunne komme inn. Det skal mao litt til for å bevise at du har TV (seffer'n, synes TV'n utenifra er det ikke så lett), men de fleste betaler av frykt for trøbbel. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 har du aldri sett at de sitter utenfor blokka/huset å måler??? trenger ikke ringe på for finne ut om du har tv.... sneaky bastards Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ingen som har vært her å krevd og målt noe...trodde ikke de kom rundt på dørene til folk, jeg... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Man kan vel nekte dem å komme inn..? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ingen som har vært her å krevd og målt noe...trodde ikke de kom rundt på dørene til folk, jeg... Oh, yes they do! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Det ser ut til at du allerede har registrert din stemme. Takk skal du ha! hva faen? har faen ikke stemt før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå