Gå til innhold

Hjelp til med å bli kvitt NRK lisensen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok å betale lisens, men trenger de være så utrooolig griske og skvise ut ekstra penger så fort de får muligheten? (Les innlegget til leirpytt over). Jeg må betale 159kr ekstra for en måned pga. fyren som var på døren spurte hvor lenge jeg hadde hatt tv'n. Så jeg svarte "hm.. vel.. sikkert ca en mnd". OMG!! 1114kr!

Lenke til kommentar
Greit nok å betale lisens, men trenger de være så utrooolig griske og skvise ut ekstra penger så fort de får muligheten? (Les innlegget til leirpytt over). Jeg må betale 159kr ekstra for en måned pga. fyren som var på døren spurte hvor lenge jeg hadde hatt tv'n. Så jeg svarte "hm.. vel.. sikkert ca en mnd". OMG!! 1114kr!

Var denne måneden i samme periode som du betaler for? Vanligvis må man betale for full periode uavhengig av hvor lenge du har hatt TV.

Husk at de ingen rett overhodet å komme inn i boligene deres da. De trenger politiet (gjerne med ransakelsesordre om jeg ikke tar feil) for å kunne komme inn. Det skal mao litt til for å bevise at du har TV (seffer'n, synes TV'n utenifra er det ikke så lett), men de fleste betaler av frykt for trøbbel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...